is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu apie benza). konkreciai domina pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose daug kas sustiprinta. nesinoretu lakstyti po srotus ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu ne dauguma. daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli, arba 2.0l paprasta. "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message news:h47pbg$dcs$1@trimpas.omnitel.net... >> Vakare paziuresiu ka raso originalioje knyguteje ir parasysiu cia. > > Paziurejau ir rasau. > Kalba eina butent apie 2.0 turbo benzina. > SAE 10W/40 > API SH > CCMC G5 > Pusiau sintetinis > Keitimas 15 kkm > Taigi, gaunasi, kad variklis visiskai neisrankus tepalui. > Tiek del klampumo, tiek del to, kad pusiau sintetika, tiek del kokybes > klases SH. > As asmeniskai savo masinai keiciu kas 10kkm, pilu pusiausintetini 10W/40 > is geruju gamintoju SL klases. > >