> is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu > apie benza). konkreciai domina > pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose > daug kas sustiprinta. Vaziuokle nesiskiria, viskas tas pats. Isskyrus galinius stabdzius. Galingesniu varikliu (2.0T ir 2.1td) diskiniai stabdziai, o silpnesniu varikliu - bugniniai. Jei iki '97 tai skiriasi greiciu dezes, 2.0T ir dyzeliu yra vienodos, 2.0 paprasto - kitokia. Nuo '97 pradejo deti naujo modelio dezes, kurios yra kaip ir vienodos. > nesinoretu lakstyti po srotus ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu > ne dauguma. > daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli, arba 2.0l paprasta. Visu pirma klausimas, ko lakstyti po tuos srotus? Reikia masina pirkti vazinejimui, o ne remontui. Tai viena, o antra - P806 yra pakankamai patvari masina. Dabar del populiarumo. Dyzeliai populiarus del taupumo, bet 1,9td visai netraukia. 2,1td ar 2.0HDI jau daugmaz normaliai. 2,0 paprastas, tai nezinau kam jo reikia. Jis nei taupus, nei normaliai traukia. 2,0T aisku dar netaupesnis, bet nors kazkiek vaziuoja. Mieste gerai spaudziant gaza (Kaunas) - 13,5, trasoje galima tilpti i 9,0.