tai, kad nera tas turbo kazhkoks labai galingas.... -- Dainius "darbra" <darbra_trinti@inbox.lt> wrote in message news:h47ri4$flq$1@trimpas.omnitel.net... > is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu > apie benza). konkreciai domina > pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose > daug kas sustiprinta. nesinoretu lakstyti po srotus > ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu ne dauguma. > daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli, > arba 2.0l paprasta. > > "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message > news:h47pbg$dcs$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vakare paziuresiu ka raso originalioje knyguteje ir parasysiu cia. >> >> Paziurejau ir rasau. >> Kalba eina butent apie 2.0 turbo benzina. >> SAE 10W/40 >> API SH >> CCMC G5 >> Pusiau sintetinis >> Keitimas 15 kkm >> Taigi, gaunasi, kad variklis visiskai neisrankus tepalui. >> Tiek del klampumo, tiek del to, kad pusiau sintetika, tiek del kokybes >> klases SH. >> As asmeniskai savo masinai keiciu kas 10kkm, pilu pusiausintetini 10W/40 >> is geruju gamintoju SL klases. >> >> > >