is patirties gal zinai ar labai genda tas klimos automatas? nera kokiu bedu su sklendem ir pan. ar geriau ziuretis su paprastu kondicionieriumi? "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message news:h47te6$hjo$1@trimpas.omnitel.net... >> is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu >> apie benza). konkreciai domina >> pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose >> daug kas sustiprinta. > > Vaziuokle nesiskiria, viskas tas pats. Isskyrus galinius stabdzius. > Galingesniu varikliu (2.0T ir 2.1td) diskiniai stabdziai, o silpnesniu > varikliu - bugniniai. > Jei iki '97 tai skiriasi greiciu dezes, 2.0T ir dyzeliu yra vienodos, 2.0 > paprasto - kitokia. Nuo '97 pradejo deti naujo modelio dezes, kurios yra > kaip ir vienodos. > >> nesinoretu lakstyti po srotus ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu >> ne dauguma. >> daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli, arba 2.0l paprasta. > > Visu pirma klausimas, ko lakstyti po tuos srotus? Reikia masina pirkti > vazinejimui, o ne remontui. > Tai viena, o antra - P806 yra pakankamai patvari masina. > Dabar del populiarumo. Dyzeliai populiarus del taupumo, bet 1,9td visai > netraukia. 2,1td ar 2.0HDI jau daugmaz normaliai. > 2,0 paprastas, tai nezinau kam jo reikia. Jis nei taupus, nei normaliai > traukia. > 2,0T aisku dar netaupesnis, bet nors kazkiek vaziuoja. Mieste gerai > spaudziant gaza (Kaunas) - 13,5, trasoje galima tilpti i 9,0. > >