jo, bet pvz audi 2.3 ir 2.3 20V skiriasi daug kas. nors skirtumas trisdesimt keli kw. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h47sha$gn5$1@trimpas.omnitel.net... > tai, kad nera tas turbo kazhkoks labai galingas.... > > -- > Dainius > > > "darbra" <darbra_trinti@inbox.lt> wrote in message > news:h47ri4$flq$1@trimpas.omnitel.net... >> is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu >> apie benza). konkreciai domina >> pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose >> daug kas sustiprinta. nesinoretu lakstyti po srotus >> ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu ne dauguma. >> daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli, >> arba 2.0l paprasta. >> >> "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message >> news:h47pbg$dcs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Vakare paziuresiu ka raso originalioje knyguteje ir parasysiu cia. >>> >>> Paziurejau ir rasau. >>> Kalba eina butent apie 2.0 turbo benzina. >>> SAE 10W/40 >>> API SH >>> CCMC G5 >>> Pusiau sintetinis >>> Keitimas 15 kkm >>> Taigi, gaunasi, kad variklis visiskai neisrankus tepalui. >>> Tiek del klampumo, tiek del to, kad pusiau sintetika, tiek del kokybes >>> klases SH. >>> As asmeniskai savo masinai keiciu kas 10kkm, pilu pusiausintetini 10W/40 >>> is geruju gamintoju SL klases. >>> >>> >> >> > > >