>> voztuvus reguliuoti rekia nepriklausomai nuo duju dejiko vardo, o vat ausinimo sistemos gedimai - kreivu ranku pozymis. >> >> Voztuvu reguliavimas brangus 3l varikliui, bet vaziuodamas dujomis sutaupai dar daugiau. > > cia jau reikia skaiciuot. tarkim dujom 30% pigiau vaziuot, per 100 000km sunaudosiu benzo uz 15 kEUR, duju uz ~11k. irangos > idejimas ir 2 einamieji keitimai purkstuku + kitos paslaugos butu iki 1.2 kEUR lieka 2.8k. > > tieisngai "primeciau"? tarkim auto 6kEur.. https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&constyear_s=2004&constyear_e=2008&power_s=230&power_e=250&sort=3&powerunit=2 tarkim 13l/100km https://www.spritmonitor.de/en/detail/527316.html bet gal ir maziau buna - https://www.spritmonitor.de/en/detail/159493.html 100000km => 13000 l => jei po ~1,15 Eur, tai ok 15 kEur Viso reikia turet ~21 kEur tik masinai ir benzui be kitos ekspl. Jei su duja -30% kurui, tai 15kEur taupo 4,5 kEur.. Jei iranga + 2 einamieji + kitos paslaugos (tik ar ju norisi?) - iki 1,2 kEur Lieka tarkim 4,5-1,2 = 3,3 kEur .. va dabar apvalinkim iki 3 kEur.. ---- Auto + 100kkm_kuras_(benzas) = 21kEur vs Auto + duja + 100kkm_kuras_(duja) = 18kEur Kitas klausimas cia per kiek metu tuos 100kkm?.. nes ju gali uztekt ir 2, ir 3, ir 4, ir 5. Nes ta 3 kEur efekta praskiedus ~3 metams = 1kEur/metai .. bet i baka vis vien reik duju uz ~3,8 kEur .. Tarkim nebukim buozes.. 1kEur/metams gal ne visiems totaliai dzin.. Bet jei taip, tai ar non-buozei reikia auto su 3L ir 240 kumeliu bei atitinkamu apetitu?.. Siaip jei automobilyje yra >200 kumeliu, tai reikia dyzeli jamt.. ir issiimt ukininko pazymejima ir tada pilt lengvatini dyzeli ar rapsus kokius :) ---- Dabar du "paskaiciavimai" .. tai kokia isvada? :)