tai, kad tik vieno Audriaus nuomone tai nesidujinantis motoras. 80 proc. subaru uzdujinti ir puikiai vaziuoja. Tiesa pats asmeniskai nenoreciau 6 cilindru subaru ir ne vien del voztuvu reguliavimo kainos. 6 kausai = visi aptarnavimai brangesni - daugiau zvakiu, daugiau voztuvu, daugiau tepalo ir t.t. Turbo 4 ever :) "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote: > >>>>Jei su duja -30% kurui, tai 15kEur taupo 4,5 kEur.. > > > > Mano skaiciavimais susitaupo daugiau. > > A95 - 1,13 vs. LPG 0,52 > > A95 12l/100km vs. LPG 14l/100km > > a95 13,56 eur/100km vs. LPG 7,28Eur/100 km > > a95 13,56 eur/100km vs. LPG 8,41Eur/100 km > > > > LPG kuro islaidu eiluteje sutaupo ~40 proc., o <..> > Manau del paklaidu neverta kapotis, skaiciai yra.. > A95 imt ~12l/100km ir ~14l/100km gal ir tam subarikui tiks.. > benzu 100 kkm = ~13,5 .. duja ~8,5 .. skirtumo ~5,0 kEur.. > na dar paapvalinam ~14 vs ~9 > subarikas 6 kEur + 14 kEur benzo = > 20 kEur = pravaziuota 100kkm ir gyvas motoras > subarikas 6 kEur + 1 kEur dujos + 9 kEur dujomis = > 16 kEur = pravaziuota 100kkm ir leisgyvis motoras? > (kiek Legacy 2007 konkretus kainuoja nzn.. is autolempos paemiau).. > ----- > Klausimas juk : > Legacy 2007 3.0 dujinasi normaliai ar geriau benzino kolonele <..> > ----- > Skaiciavimai tarkim paderinti .. tai kokia isvada konkreciam Legacy 3.0 ? :) > Ar ekonomiskai tikslinga dujinti ir nesidujinanti normaliai matora?