2017.02.23 21:17, MRT rašė: >>> tai tuoj neliks ką dujint ir skaičiavimai pasikeis >> >> cia benzas vs dyzelis. benzas - 10Eur/100km, dyzelis - 7Eur/100km, realu? >> 50kkm bus 1,5kEUR skirtumas. ar tiek uzteks kad pateisinti daug >> sudetingesne sistema ir didesne pirkimo nauda? > > kas kiek kkm gali prireikti tu purkstuku?.. > jei tarkim nera visuotinai zinomas probleminis dyzel motoras? net jei tai nera probleminis mazgas, vistiek ju resursas ne begalinis: tai aukstu apkrovu haitek produktai, kuriuos gali tekti keisti del ivairiu priezasciu: rida, blogas kuras, gamybos brokas ir pan. vat vienas toks keitimas ir tavo keliasdesimt kkm kuro ekonomija per langa. jei pasiseke - gal maziau. kainos 30-500EUR eiles. > Jei nuriedejo -3Eur/100km tarkim 33kkm = 1kEur sutaupe.. > jei neprireike - bandai sukt dar +33kkm.. prasuko puse ir pyyst.. > Is tos pacios 1,5kEur eko - atiduodi ta stuke.. > > Skaiciau cia apie tuos zyzeliu baisumus, paskui primeciau > gal pigioj auto px .. su pigena atsiranda galimybe > remontuot ar imt kita riedancia .. ne rodiklis. prableminis mazgas bus ir srotuose deficitas, mokesi brangiai ir velgi neturesi garantiju, nes tas pakaitinis mazgas gali but toks pat, to paties modelio. > Biski ne toks, bet cielas mators uz 600Eur: > https://shop.euroimpex.lt/lt/dalis/59900/variklis benzinini saab motora uz puse tiek imanoma nupirkti. ne rodiklis.