Ten kur civilizuotas slipas - taip, kur stačiau šlapia , žvyras, purvas, reikalų yra. Ne tona , bet ir rankomis nepanešama, su priekaba ~400kg. Arba reikia vasara su žieminėm padangom vėžintis , nors kai statu ir kelia priekį irgi ne kas, o tik pyst truputi galiniai įisijungė ir važiuoji. "Dainiushas" wrote in message news:ogqvkj$blk$1@trimpas.omnitel.net... jei čia valtis normalis, na kokia tona, tai ir pseudosuv'as nelabai. Jei ten kažkas panešamo rankom, ištrauks ir FWD. Ar apie ką čia kalba? On 6/2/2017 9:10 AM, dzonis wrote: > Nu valčiai tempti nereiktų pirkti pseudo SUV, tik pyst susikėlei - > privažiavai kur reikia ir ramiai ištraukei nesikasdamas. Likusį 95% > naudoji kaip civilinį automobilį, kuris turi gerą aerodinamiką , gerai > laikosi ant kelio ir gerai važiuoja autobanu. Tai šitoje koncepcijoje tik > Allroad'as ir yra. Na bet aš savęs nepriskiriu prie normalių useriu, tai > gal dėl to ir nedaro :) > > "CodeC" wrote in message news:ogpl38$c64$1@trimpas.omnitel.net... > > ir koks tolkas is to 4wd? > > On 2017.06.01 16:10, dzonis wrote: >> Nu viena aš būčiau nupirkęs :) A ko ten tiek daug minuso priskaičiavai >> , negi tokie R&D kaštai pareitų perkant kokį gatava sprendimą ir >> neišradinėjant dviračio ? >> >> "Dainiushas" wrote in message news:ogp2mb$t73$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jaučiu būtų buvę pyst ir milijardas koks minuso :D >> >> On 6/1/2017 2:18 PM, dzonis wrote: >>> Tai , kad citroenas hidrauliniam C5 universalui nepadarė 4WD >>> varianto - tai jų baisus pravalas, nors gal niša ir per siaura jiems >>> pasirodė. >>> >>> "HDi" wrote in message news:ogor43$m1n$1@trimpas.omnitel.net... >>> >> >