6/4/2017 9:57 PM, CodeC rašė: > ne px. difai buna lokinasi. buna ir 2x torsen. arba torsen +LSD. buna galima dar trečią toresną į bagažinę įsidėt, kad ramiau būtų > esp padeda su stabdziais. o kai nera net tarpasinio normalaus, tai bbs > ten, o ne 4x, ka ir irodo kruva video testu. visi tie biudzetiniai 4wd > vaziuoja (ropoja is leto) tol, kol esp ijungtas ir kol sukibimo salygos > nesikeicia dinamiskai, pvz i tiesia (vienodai) slidzia rampa. o vat > sutikus realia outdoor stacia ikalne su zvyru/purvu ir dar nelygia > (kalnuota), iskart paaiskeja kiek pas ka varomu ratu yra. pirmiausia tai paaiškėja kaip su padangom. Esu matęs kaip žigulys važinėja aplink smigusį UAZ'ą > subaru pvz nejuda is vietos uzkelus vienos puses abu ratus ant roliku. o tai kaip jam judėt, jei ašyse laisvi difai? > tai koks cia 4wd? quattro net senam triperiui uztenka, kad bet kuris > vienas ratas turetu sukibima ir vaziuoja. jeigu jau neivaziuoja i tai senam ir užtenka, kur galinis reduktorius blokuojamas buvo. Pabandyk su naujesniais. > zvyruota ikalne del statumo, tai kasasi visais keturiais ratais. visokie > haldex ir kita xujnia trukcioja pakaitom po kelis ratus prakasdami. kaip tu įsivaizduoji po kelis ratus trūkčiojantį Haldex'ą? Čia taip būna kai ESP padeda. Na, arba "padeda" > nereikia net quattro, alfa crosswagon tarp asiu turi torsen, ir vaziuoja > realiu offroadu, kol nepasikabina ant dugno. ten kur visokie xdrive ir > 4matic kapstosi ant vietos. gal jau nesvaik, nes su adekvačiom padangom ir su 1WD neproblema nuvažiuot pasikabint ant dugno. >