ne px. difai buna lokinasi. buna ir 2x torsen. arba torsen +LSD. buna esp padeda su stabdziais. o kai nera net tarpasinio normalaus, tai bbs ten, o ne 4x, ka ir irodo kruva video testu. visi tie biudzetiniai 4wd vaziuoja (ropoja is leto) tol, kol esp ijungtas ir kol sukibimo salygos nesikeicia dinamiskai, pvz i tiesia (vienodai) slidzia rampa. o vat sutikus realia outdoor stacia ikalne su zvyru/purvu ir dar nelygia (kalnuota), iskart paaiskeja kiek pas ka varomu ratu yra. subaru pvz nejuda is vietos uzkelus vienos puses abu ratus ant roliku. tai koks cia 4wd? quattro net senam triperiui uztenka, kad bet kuris vienas ratas turetu sukibima ir vaziuoja. jeigu jau neivaziuoja i zvyruota ikalne del statumo, tai kasasi visais keturiais ratais. visokie haldex ir kita xujnia trukcioja pakaitom po kelis ratus prakasdami. nereikia net quattro, alfa crosswagon tarp asiu turi torsen, ir vaziuoja realiu offroadu, kol nepasikabina ant dugno. ten kur visokie xdrive ir 4matic kapstosi ant vietos. On 2017.06.04 21:21, Dainiushas wrote: > px tas torsen, gi problema, kad tarp ratų laisvi difai. ir tokiu atveju > torsen ne tornen, visada gali pakabint taip, kas mašina nevažiuotų :). O > kad būtų prieky gale dar LSD, tai nu pats supranti :) > > 6/2/2017 9:30 PM, CodeC rašė: >> galima dar labiau apibendrinti, pilna youtube pseudo 4wd sistemu, tiek >> bmw, tiek mb, kur sniego vos kiek daugiau ir kapstosi vietoje, >> prasisukineja pakaitom po kelis ratus, o kiti stovi. taip pat ir testu >> su rolikais ikalnej. susidaro vaizdas, kad vienintele tikrai prasminga >> sistema yra torsen, kuri jauciu jau retenybe tapo. >> >> On 2017.06.02 10:16, Dainiushas wrote: >>> nu tai pilnas jutūbas BNW X'u su 315*35 padangom ir šlapia žole :) >>> >>> On 6/2/2017 9:29 AM, dzonis wrote: >>>> Esu likęs žolėje po lietaus ir be priekabos , traktoriaus reikėjo, o >>>> atrodė keli metrai į visai nedidelę įkalnę, ir niekaip. >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:ogr03s$c51$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Nu arba neištrauks, jei ne sausa betonine priekrante nuleidinėt, bet >>>> kur >>>> nors ant šlapios žolės. Apskritai su fwd gali net be priekabos pasilikt >>>> prie ežero biškį palijus ar žiemą. Tik klausimas kiek ir kam tai yra >>>> aktualu. >>>> >>>> 2017.06.02 09:12, Dainiushas rašė: >>>>> jei čia valtis normalis, na kokia tona, tai ir pseudosuv'as nelabai. >>>>> Jei ten kažkas panešamo rankom, ištrauks ir FWD. Ar apie ką čia kalba? >>>>> >>>>> On 6/2/2017 9:10 AM, dzonis wrote: >>>>>> Nu valčiai tempti nereiktų pirkti pseudo SUV, tik pyst susikėlei - >>>>>> privažiavai kur reikia ir ramiai ištraukei nesikasdamas. Likusį 95% >>>>>> naudoji kaip civilinį automobilį, kuris turi gerą aerodinamiką , >>>>>> gerai laikosi ant kelio ir gerai važiuoja autobanu. Tai šitoje >>>>>> koncepcijoje tik Allroad'as ir yra. Na bet aš savęs nepriskiriu >>>>>> prie normalių useriu, tai gal dėl to ir nedaro :) >>>>>> >>>>>> "CodeC" wrote in message news:ogpl38$c64$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> ir koks tolkas is to 4wd? >>>>>> >>>>>> On 2017.06.01 16:10, dzonis wrote: >>>>>>> Nu viena aš būčiau nupirkęs :) A ko ten tiek daug minuso >>>>>>> priskaičiavai >>>>>>> , negi tokie R&D kaštai pareitų perkant kokį gatava sprendimą ir >>>>>>> neišradinėjant dviračio ? >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>> news:ogp2mb$t73$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> jaučiu būtų buvę pyst ir milijardas koks minuso :D >>>>>>> >>>>>>> On 6/1/2017 2:18 PM, dzonis wrote: >>>>>>>> Tai , kad citroenas hidrauliniam C5 universalui nepadarė 4WD >>>>>>>> varianto - tai jų baisus pravalas, nors gal niša ir per siaura >>>>>>>> jiems >>>>>>>> pasirodė. >>>>>>>> >>>>>>>> "HDi" wrote in message news:ogor43$m1n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >