Tema: Re: A6 07 3l 171kW mech
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-05 08:34:32
Įtariu lendroveris padarytų tą kvatro lengvai ...

"CodeC" <c@c.c> parašė naujienų 
pranešime:oh1l66$jce$1@trimpas.omnitel.net...
> ne px. difai buna lokinasi. buna ir 2x torsen. arba torsen +LSD. buna esp 
> padeda su stabdziais. o kai nera net tarpasinio normalaus, tai bbs ten, o 
> ne 4x, ka ir irodo kruva video testu. visi tie biudzetiniai 4wd vaziuoja 
> (ropoja is leto) tol, kol esp ijungtas ir kol sukibimo salygos nesikeicia 
> dinamiskai, pvz i tiesia (vienodai) slidzia rampa. o vat sutikus realia 
> outdoor stacia ikalne su zvyru/purvu ir dar nelygia (kalnuota), iskart 
> paaiskeja kiek pas ka varomu ratu yra.
> subaru pvz nejuda is vietos uzkelus vienos puses abu ratus ant roliku. tai 
> koks cia 4wd? quattro net senam triperiui uztenka, kad bet kuris vienas 
> ratas turetu sukibima ir vaziuoja. jeigu jau neivaziuoja i zvyruota ikalne 
> del statumo, tai kasasi visais keturiais ratais. visokie haldex ir kita 
> xujnia trukcioja pakaitom po kelis ratus prakasdami. nereikia net quattro, 
> alfa crosswagon tarp asiu turi torsen, ir vaziuoja realiu offroadu, kol 
> nepasikabina ant dugno. ten kur visokie xdrive ir 4matic kapstosi ant 
> vietos.
>
> On 2017.06.04 21:21, Dainiushas wrote:
>> px tas torsen, gi problema, kad tarp ratų laisvi difai. ir tokiu atveju
>> torsen ne tornen, visada gali pakabint taip, kas mašina nevažiuotų :). O
>> kad būtų prieky gale dar LSD, tai nu pats supranti :)
>>
>> 6/2/2017 9:30 PM, CodeC rašė:
>>> galima dar labiau apibendrinti, pilna youtube pseudo 4wd sistemu, tiek
>>> bmw, tiek mb, kur sniego vos kiek daugiau ir kapstosi vietoje,
>>> prasisukineja pakaitom po kelis ratus, o kiti stovi. taip pat ir testu
>>> su rolikais ikalnej. susidaro vaizdas, kad vienintele tikrai prasminga
>>> sistema yra torsen, kuri jauciu jau retenybe tapo.
>>>
>>> On 2017.06.02 10:16, Dainiushas wrote:
>>>> nu tai pilnas jutūbas BNW X'u su 315*35 padangom ir šlapia žole :)
>>>>
>>>> On 6/2/2017 9:29 AM, dzonis wrote:
>>>>> Esu likęs žolėje po lietaus ir be priekabos , traktoriaus reikėjo, o
>>>>> atrodė keli metrai į visai nedidelę įkalnę, ir niekaip.
>>>>>
>>>>> "spakainas"  wrote in message news:ogr03s$c51$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Nu arba neištrauks, jei ne sausa betonine priekrante nuleidinėt, bet
>>>>> kur
>>>>> nors ant šlapios žolės. Apskritai su fwd gali net be priekabos 
>>>>> pasilikt
>>>>> prie ežero biškį palijus ar žiemą. Tik klausimas kiek ir kam tai yra
>>>>> aktualu.
>>>>>
>>>>> 2017.06.02 09:12, Dainiushas rašė:
>>>>>> jei čia valtis normalis, na kokia tona, tai ir pseudosuv'as nelabai.
>>>>>> Jei ten kažkas panešamo rankom, ištrauks ir FWD. Ar apie ką čia 
>>>>>> kalba?
>>>>>>
>>>>>> On 6/2/2017 9:10 AM, dzonis wrote:
>>>>>>> Nu valčiai tempti nereiktų pirkti pseudo SUV, tik pyst susikėlei -
>>>>>>> privažiavai kur reikia ir ramiai ištraukei nesikasdamas. Likusį 95%
>>>>>>> naudoji kaip civilinį automobilį, kuris turi gerą aerodinamiką ,
>>>>>>> gerai laikosi ant kelio ir gerai važiuoja autobanu. Tai šitoje
>>>>>>> koncepcijoje tik Allroad'as ir yra. Na  bet aš savęs nepriskiriu
>>>>>>> prie normalių useriu, tai gal dėl to ir nedaro :)
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:ogpl38$c64$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> ir koks tolkas is to 4wd?
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.06.01 16:10, dzonis wrote:
>>>>>>>> Nu viena aš būčiau nupirkęs :)  A ko ten tiek daug minuso
>>>>>>>> priskaičiavai
>>>>>>>> , negi tokie R&D kaštai pareitų perkant kokį gatava sprendimą ir
>>>>>>>> neišradinėjant dviračio ?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>>> news:ogp2mb$t73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> jaučiu būtų buvę pyst ir milijardas koks minuso :D
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 6/1/2017 2:18 PM, dzonis wrote:
>>>>>>>>> Tai , kad citroenas  hidrauliniam C5  universalui   nepadarė 4WD
>>>>>>>>>  varianto - tai jų baisus pravalas, nors gal niša ir per siaura
>>>>>>>>> jiems
>>>>>>>>> pasirodė.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "HDi"  wrote in message news:ogor43$m1n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>