Įtariu lendroveris padarytų tą kvatro lengvai ... "CodeC" <c@c.c> parašė naujienų pranešime:oh1l66$jce$1@trimpas.omnitel.net... > ne px. difai buna lokinasi. buna ir 2x torsen. arba torsen +LSD. buna esp > padeda su stabdziais. o kai nera net tarpasinio normalaus, tai bbs ten, o > ne 4x, ka ir irodo kruva video testu. visi tie biudzetiniai 4wd vaziuoja > (ropoja is leto) tol, kol esp ijungtas ir kol sukibimo salygos nesikeicia > dinamiskai, pvz i tiesia (vienodai) slidzia rampa. o vat sutikus realia > outdoor stacia ikalne su zvyru/purvu ir dar nelygia (kalnuota), iskart > paaiskeja kiek pas ka varomu ratu yra. > subaru pvz nejuda is vietos uzkelus vienos puses abu ratus ant roliku. tai > koks cia 4wd? quattro net senam triperiui uztenka, kad bet kuris vienas > ratas turetu sukibima ir vaziuoja. jeigu jau neivaziuoja i zvyruota ikalne > del statumo, tai kasasi visais keturiais ratais. visokie haldex ir kita > xujnia trukcioja pakaitom po kelis ratus prakasdami. nereikia net quattro, > alfa crosswagon tarp asiu turi torsen, ir vaziuoja realiu offroadu, kol > nepasikabina ant dugno. ten kur visokie xdrive ir 4matic kapstosi ant > vietos. > > On 2017.06.04 21:21, Dainiushas wrote: >> px tas torsen, gi problema, kad tarp ratų laisvi difai. ir tokiu atveju >> torsen ne tornen, visada gali pakabint taip, kas mašina nevažiuotų :). O >> kad būtų prieky gale dar LSD, tai nu pats supranti :) >> >> 6/2/2017 9:30 PM, CodeC rašė: >>> galima dar labiau apibendrinti, pilna youtube pseudo 4wd sistemu, tiek >>> bmw, tiek mb, kur sniego vos kiek daugiau ir kapstosi vietoje, >>> prasisukineja pakaitom po kelis ratus, o kiti stovi. taip pat ir testu >>> su rolikais ikalnej. susidaro vaizdas, kad vienintele tikrai prasminga >>> sistema yra torsen, kuri jauciu jau retenybe tapo. >>> >>> On 2017.06.02 10:16, Dainiushas wrote: >>>> nu tai pilnas jutūbas BNW X'u su 315*35 padangom ir šlapia žole :) >>>> >>>> On 6/2/2017 9:29 AM, dzonis wrote: >>>>> Esu likęs žolėje po lietaus ir be priekabos , traktoriaus reikėjo, o >>>>> atrodė keli metrai į visai nedidelę įkalnę, ir niekaip. >>>>> >>>>> "spakainas" wrote in message news:ogr03s$c51$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Nu arba neištrauks, jei ne sausa betonine priekrante nuleidinėt, bet >>>>> kur >>>>> nors ant šlapios žolės. Apskritai su fwd gali net be priekabos >>>>> pasilikt >>>>> prie ežero biškį palijus ar žiemą. Tik klausimas kiek ir kam tai yra >>>>> aktualu. >>>>> >>>>> 2017.06.02 09:12, Dainiushas rašė: >>>>>> jei čia valtis normalis, na kokia tona, tai ir pseudosuv'as nelabai. >>>>>> Jei ten kažkas panešamo rankom, ištrauks ir FWD. Ar apie ką čia >>>>>> kalba? >>>>>> >>>>>> On 6/2/2017 9:10 AM, dzonis wrote: >>>>>>> Nu valčiai tempti nereiktų pirkti pseudo SUV, tik pyst susikėlei - >>>>>>> privažiavai kur reikia ir ramiai ištraukei nesikasdamas. Likusį 95% >>>>>>> naudoji kaip civilinį automobilį, kuris turi gerą aerodinamiką , >>>>>>> gerai laikosi ant kelio ir gerai važiuoja autobanu. Tai šitoje >>>>>>> koncepcijoje tik Allroad'as ir yra. Na bet aš savęs nepriskiriu >>>>>>> prie normalių useriu, tai gal dėl to ir nedaro :) >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" wrote in message news:ogpl38$c64$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> ir koks tolkas is to 4wd? >>>>>>> >>>>>>> On 2017.06.01 16:10, dzonis wrote: >>>>>>>> Nu viena aš būčiau nupirkęs :) A ko ten tiek daug minuso >>>>>>>> priskaičiavai >>>>>>>> , negi tokie R&D kaštai pareitų perkant kokį gatava sprendimą ir >>>>>>>> neišradinėjant dviračio ? >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>> news:ogp2mb$t73$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> jaučiu būtų buvę pyst ir milijardas koks minuso :D >>>>>>>> >>>>>>>> On 6/1/2017 2:18 PM, dzonis wrote: >>>>>>>>> Tai , kad citroenas hidrauliniam C5 universalui nepadarė 4WD >>>>>>>>> varianto - tai jų baisus pravalas, nors gal niša ir per siaura >>>>>>>>> jiems >>>>>>>>> pasirodė. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "HDi" wrote in message news:ogor43$m1n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >