Nu arba neištrauks, jei ne sausa betonine priekrante nuleidinėt, bet kur nors ant šlapios žolės. Apskritai su fwd gali net be priekabos pasilikt prie ežero biškį palijus ar žiemą. Tik klausimas kiek ir kam tai yra aktualu. 2017.06.02 09:12, Dainiushas rašė: > jei čia valtis normalis, na kokia tona, tai ir pseudosuv'as nelabai. Jei > ten kažkas panešamo rankom, ištrauks ir FWD. Ar apie ką čia kalba? > > On 6/2/2017 9:10 AM, dzonis wrote: >> Nu valčiai tempti nereiktų pirkti pseudo SUV, tik pyst susikėlei - >> privažiavai kur reikia ir ramiai ištraukei nesikasdamas. Likusį 95% >> naudoji kaip civilinį automobilį, kuris turi gerą aerodinamiką , gerai >> laikosi ant kelio ir gerai važiuoja autobanu. Tai šitoje koncepcijoje >> tik Allroad'as ir yra. Na bet aš savęs nepriskiriu prie normalių >> useriu, tai gal dėl to ir nedaro :) >> >> "CodeC" wrote in message news:ogpl38$c64$1@trimpas.omnitel.net... >> >> ir koks tolkas is to 4wd? >> >> On 2017.06.01 16:10, dzonis wrote: >>> Nu viena aš būčiau nupirkęs :) A ko ten tiek daug minuso priskaičiavai >>> , negi tokie R&D kaštai pareitų perkant kokį gatava sprendimą ir >>> neišradinėjant dviračio ? >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:ogp2mb$t73$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jaučiu būtų buvę pyst ir milijardas koks minuso :D >>> >>> On 6/1/2017 2:18 PM, dzonis wrote: >>>> Tai , kad citroenas hidrauliniam C5 universalui nepadarė 4WD >>>> varianto - tai jų baisus pravalas, nors gal niša ir per siaura jiems >>>> pasirodė. >>>> >>>> "HDi" wrote in message news:ogor43$m1n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>> >> >