bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir dumai ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna nieko. abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip, skodoj tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet. On 2017.06.26 20:42, Dainiushas wrote: > taigi flat torque curve. Nebandei į spidometrą žiūrėt? Aš su Octavia tuo > varikliu važiavau tai irgi galvojau wtf nivalit, paskui pyst pažiūrėjau > kiek važiuoju :D. Valit jis ant savo 132kW ir užsipistum su tuo fiatu jį > vytis ;). > > 6/26/2017 8:27 PM, CodeC rašė: >> tipo europines masinos prasideda hothatch'ais ir baigiasi sport >> kupe/sedanais? o tai kur visos kitos? nes siaip tai jau liudesys >> seniai ir vis gileja. savaitgali nauja superb'a biski patestinau. >> siaip salone viskas ok, galima sakyt patiko, bet tas 1.8tsi su savo >> popieriniais 132kw tai toks liudnas, kad bbd. tapke dugna paspaudi ir >> nieko. bent jau is po savo fiato islipus. kurio stock kw nebaisiai ka >> didesnis. >> gali rasyt tuos kw popieriuose kiek tik nori, nupigintas mazos >> kubaturos kibiras ir liks kibiru. >> nzn kaip 2.0tsi, kazkiek geriau gal, ale juos dar ir su 1.4 turgavoja, >> tai apie toki isvis baisu pagalvot. tokia masina kaip minimum >> trilitris turi buti. dabar tai tiesiog nesusipratimas compact klases >> varikliu. >> >> On 2017.06.26 14:24, Dainiushas wrote: >>> nu europiečiai dar laikosi kažkaip, pradedant Clio RS ir baigiant //M, >>> RS AMG etc :) >>> >>> 6/26/2017 2:04 PM, mindau rašė: >>>> o ir siaip.. imho.. ne uz kalnu laikai kai visi nauji karuciai bus su >>>> panasiais varikliais.. :( >>>>