tai superbas gal tiek naujas, kad paribota dar kažkas? o fijatas pričipuotas gi? šiaip jau tam superbui deklaruota 8s iki 100 - sakai irgi meluoja? Na o flat torque tam ir padaryta, kad nebūtų - kažkur lagas, kažkur ratus prasukinėja. O kad komfortiškai lygiai bėgėtųsi. 6/26/2017 8:49 PM, CodeC rašė: > bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka > lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir dumai > ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna nieko. > abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip, skodoj > tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet. > > On 2017.06.26 20:42, Dainiushas wrote: >> taigi flat torque curve. Nebandei į spidometrą žiūrėt? Aš su Octavia tuo >> varikliu važiavau tai irgi galvojau wtf nivalit, paskui pyst pažiūrėjau >> kiek važiuoju :D. Valit jis ant savo 132kW ir užsipistum su tuo fiatu jį >> vytis ;). >> >> 6/26/2017 8:27 PM, CodeC rašė: >>> tipo europines masinos prasideda hothatch'ais ir baigiasi sport >>> kupe/sedanais? o tai kur visos kitos? nes siaip tai jau liudesys >>> seniai ir vis gileja. savaitgali nauja superb'a biski patestinau. >>> siaip salone viskas ok, galima sakyt patiko, bet tas 1.8tsi su savo >>> popieriniais 132kw tai toks liudnas, kad bbd. tapke dugna paspaudi ir >>> nieko. bent jau is po savo fiato islipus. kurio stock kw nebaisiai ka >>> didesnis. >>> gali rasyt tuos kw popieriuose kiek tik nori, nupigintas mazos >>> kubaturos kibiras ir liks kibiru. >>> nzn kaip 2.0tsi, kazkiek geriau gal, ale juos dar ir su 1.4 turgavoja, >>> tai apie toki isvis baisu pagalvot. tokia masina kaip minimum >>> trilitris turi buti. dabar tai tiesiog nesusipratimas compact klases >>> varikliu. >>> >>> On 2017.06.26 14:24, Dainiushas wrote: >>>> nu europiečiai dar laikosi kažkaip, pradedant Clio RS ir baigiant //M, >>>> RS AMG etc :) >>>> >>>> 6/26/2017 2:04 PM, mindau rašė: >>>>> o ir siaip.. imho.. ne uz kalnu laikai kai visi nauji karuciai bus su >>>>> panasiais varikliais.. :( >>>>> >