Aš tai tikiu, kad Škoda įdėjo daug darbo, kad Superbas važiuotų prasčiau už bet kurį Vwageną. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų pranešime:oirivb$ohj$1@trimpas.omnitel.net... > žinok aš tai nuoširdžiai tikiu, kad ten Škodoj žmonės įdėjo nemažai darbo, > kad tas Superb'as važiuotų būtent taip kaip važiuoja ir ypač kad > nevažiuotų kaip tavo Fiat'as ir taip kaip tau patinka. Nes superbas > skirtas truputį kitokiai publikai ir ji tokių neasąmonių tiesiiog > nesuprastų :). > > tau yra dvlitris TSI. Bet turbūt labiau Octavia RS. > > 6/26/2017 9:05 PM, CodeC rašė: >> On 2017.06.26 20:57, Dainiushas wrote: >>> tai superbas gal tiek naujas, kad paribota dar kažkas? o fijatas >>> pričipuotas gi? >> >> nu tai kubatura ir kausu/voztuvu skaicius paribota, daugiau ten speju jau >> ribot ribojima gautusi, tai nzn apie ka tu cia konkreciai? >> >>> šiaip jau tam superbui deklaruota 8s iki 100 - sakai irgi meluoja? Na o >>> flat torque tam ir padaryta, kad nebūtų - kažkur lagas, kažkur ratus >>> prasukinėja. O kad komfortiškai lygiai bėgėtųsi. >> >> nesidomejau ir nesigilinau kas tas "flat". matomai brosiuru ginklas. jei >> jau kalbet apie 'paprasta' vaziavima, kai vaziuodamas aukstesne pavara >> spusteli gaza ir tikiesi sokti i prieki, tai apie 'sokti' tam superbui >> toli toli tik pasvajoti. >> junginejant tas DSG7 pavaras ranka dar kazka islauzti galima, bet net >> specialiai pazeminus pavara pries kalniuka ir nuspaudus gaza dugna, nu >> nera jokio rovimo, ner ko lyginti su mano fiatu net is tolo. fiat'e reik >> gaza spaust atsargiai, nes gali nuo kelio nusiraut lengvai. superbe gali >> uzsimertes ten spaudinet kiek nori, galima sakyt nieko nevyksta :) >> kazkiek pacipuotas. teoriskai turi buti 170kw ir 500nm. >> ir tie nm ne is kazkur kitur, o is kubaturos, kausu/voztuvu skaiciaus ir >> atsiranda. ir duoda savo. ko nerasta visuose 1.8 su visais 'flat' etc >> marketingo bullshitais. apie tuos 1.4 ir net 1.2 visokiuose 'miesto >> crossoveriuose' net nekalbu, nesuprantu kaip galima gaminti ir tuo labiau >> pirkti tokias nesamones :) >> >>> >>> 6/26/2017 8:49 PM, CodeC rašė: >>>> bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka >>>> lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir >>>> dumai ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna >>>> nieko. abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip, >>>> skodoj tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet. >>>> >>>> On 2017.06.26 20:42, Dainiushas wrote: >>>>> taigi flat torque curve. Nebandei į spidometrą žiūrėt? Aš su Octavia >>>>> tuo >>>>> varikliu važiavau tai irgi galvojau wtf nivalit, paskui pyst >>>>> pažiūrėjau >>>>> kiek važiuoju :D. Valit jis ant savo 132kW ir užsipistum su tuo fiatu >>>>> jį >>>>> vytis ;). >>>>> >>>>> 6/26/2017 8:27 PM, CodeC rašė: >>>>>> tipo europines masinos prasideda hothatch'ais ir baigiasi sport >>>>>> kupe/sedanais? o tai kur visos kitos? nes siaip tai jau liudesys >>>>>> seniai ir vis gileja. savaitgali nauja superb'a biski patestinau. >>>>>> siaip salone viskas ok, galima sakyt patiko, bet tas 1.8tsi su savo >>>>>> popieriniais 132kw tai toks liudnas, kad bbd. tapke dugna paspaudi ir >>>>>> nieko. bent jau is po savo fiato islipus. kurio stock kw nebaisiai ka >>>>>> didesnis. >>>>>> gali rasyt tuos kw popieriuose kiek tik nori, nupigintas mazos >>>>>> kubaturos kibiras ir liks kibiru. >>>>>> nzn kaip 2.0tsi, kazkiek geriau gal, ale juos dar ir su 1.4 >>>>>> turgavoja, >>>>>> tai apie toki isvis baisu pagalvot. tokia masina kaip minimum >>>>>> trilitris turi buti. dabar tai tiesiog nesusipratimas compact klases >>>>>> varikliu. >>>>>> >>>>>> On 2017.06.26 14:24, Dainiushas wrote: >>>>>>> nu europiečiai dar laikosi kažkaip, pradedant Clio RS ir baigiant >>>>>>> //M, >>>>>>> RS AMG etc :) >>>>>>> >>>>>>> 6/26/2017 2:04 PM, mindau rašė: >>>>>>>> o ir siaip.. imho.. ne uz kalnu laikai kai visi nauji karuciai bus >>>>>>>> su >>>>>>>> panasiais varikliais.. :( >>>>>>>> >>>> >>> >> > > >