Chier, jau n-tąjį kartą čia giriuosi, kad bandau rinktis naują auto, tai pagrindiniai pretendentai 1,0l tricilindriai :) "CodeC" <c@c.c> parašė naujienų pranešime:oirics$o2s$1@trimpas.omnitel.net... > On 2017.06.26 20:57, Dainiushas wrote: >> tai superbas gal tiek naujas, kad paribota dar kažkas? o fijatas >> pričipuotas gi? > > nu tai kubatura ir kausu/voztuvu skaicius paribota, daugiau ten speju jau > ribot ribojima gautusi, tai nzn apie ka tu cia konkreciai? > >> šiaip jau tam superbui deklaruota 8s iki 100 - sakai irgi meluoja? Na o >> flat torque tam ir padaryta, kad nebūtų - kažkur lagas, kažkur ratus >> prasukinėja. O kad komfortiškai lygiai bėgėtųsi. > > nesidomejau ir nesigilinau kas tas "flat". matomai brosiuru ginklas. jei > jau kalbet apie 'paprasta' vaziavima, kai vaziuodamas aukstesne pavara > spusteli gaza ir tikiesi sokti i prieki, tai apie 'sokti' tam superbui > toli toli tik pasvajoti. > junginejant tas DSG7 pavaras ranka dar kazka islauzti galima, bet net > specialiai pazeminus pavara pries kalniuka ir nuspaudus gaza dugna, nu > nera jokio rovimo, ner ko lyginti su mano fiatu net is tolo. fiat'e reik > gaza spaust atsargiai, nes gali nuo kelio nusiraut lengvai. superbe gali > uzsimertes ten spaudinet kiek nori, galima sakyt nieko nevyksta :) kazkiek > pacipuotas. teoriskai turi buti 170kw ir 500nm. > ir tie nm ne is kazkur kitur, o is kubaturos, kausu/voztuvu skaiciaus ir > atsiranda. ir duoda savo. ko nerasta visuose 1.8 su visais 'flat' etc > marketingo bullshitais. apie tuos 1.4 ir net 1.2 visokiuose 'miesto > crossoveriuose' net nekalbu, nesuprantu kaip galima gaminti ir tuo labiau > pirkti tokias nesamones :) > >> >> 6/26/2017 8:49 PM, CodeC rašė: >>> bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka >>> lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir >>> dumai ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna >>> nieko. abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip, >>> skodoj tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet. >>> >>> On 2017.06.26 20:42, Dainiushas wrote: >>>> taigi flat torque curve. Nebandei į spidometrą žiūrėt? Aš su Octavia >>>> tuo >>>> varikliu važiavau tai irgi galvojau wtf nivalit, paskui pyst pažiūrėjau >>>> kiek važiuoju :D. Valit jis ant savo 132kW ir užsipistum su tuo fiatu >>>> jį >>>> vytis ;). >>>> >>>> 6/26/2017 8:27 PM, CodeC rašė: >>>>> tipo europines masinos prasideda hothatch'ais ir baigiasi sport >>>>> kupe/sedanais? o tai kur visos kitos? nes siaip tai jau liudesys >>>>> seniai ir vis gileja. savaitgali nauja superb'a biski patestinau. >>>>> siaip salone viskas ok, galima sakyt patiko, bet tas 1.8tsi su savo >>>>> popieriniais 132kw tai toks liudnas, kad bbd. tapke dugna paspaudi ir >>>>> nieko. bent jau is po savo fiato islipus. kurio stock kw nebaisiai ka >>>>> didesnis. >>>>> gali rasyt tuos kw popieriuose kiek tik nori, nupigintas mazos >>>>> kubaturos kibiras ir liks kibiru. >>>>> nzn kaip 2.0tsi, kazkiek geriau gal, ale juos dar ir su 1.4 turgavoja, >>>>> tai apie toki isvis baisu pagalvot. tokia masina kaip minimum >>>>> trilitris turi buti. dabar tai tiesiog nesusipratimas compact klases >>>>> varikliu. >>>>> >>>>> On 2017.06.26 14:24, Dainiushas wrote: >>>>>> nu europiečiai dar laikosi kažkaip, pradedant Clio RS ir baigiant >>>>>> //M, >>>>>> RS AMG etc :) >>>>>> >>>>>> 6/26/2017 2:04 PM, mindau rašė: >>>>>>> o ir siaip.. imho.. ne uz kalnu laikai kai visi nauji karuciai bus >>>>>>> su >>>>>>> panasiais varikliais.. :( >>>>>>> >>> >> >