žinok aš tai nuoširdžiai tikiu, kad ten Škodoj žmonės įdėjo nemažai darbo, kad tas Superb'as važiuotų būtent taip kaip važiuoja ir ypač kad nevažiuotų kaip tavo Fiat'as ir taip kaip tau patinka. Nes superbas skirtas truputį kitokiai publikai ir ji tokių neasąmonių tiesiiog nesuprastų :). tau yra dvlitris TSI. Bet turbūt labiau Octavia RS. 6/26/2017 9:05 PM, CodeC rašė: > On 2017.06.26 20:57, Dainiushas wrote: >> tai superbas gal tiek naujas, kad paribota dar kažkas? o fijatas >> pričipuotas gi? > > nu tai kubatura ir kausu/voztuvu skaicius paribota, daugiau ten speju > jau ribot ribojima gautusi, tai nzn apie ka tu cia konkreciai? > >> šiaip jau tam superbui deklaruota 8s iki 100 - sakai irgi meluoja? Na o >> flat torque tam ir padaryta, kad nebūtų - kažkur lagas, kažkur ratus >> prasukinėja. O kad komfortiškai lygiai bėgėtųsi. > > nesidomejau ir nesigilinau kas tas "flat". matomai brosiuru ginklas. jei > jau kalbet apie 'paprasta' vaziavima, kai vaziuodamas aukstesne pavara > spusteli gaza ir tikiesi sokti i prieki, tai apie 'sokti' tam superbui > toli toli tik pasvajoti. > junginejant tas DSG7 pavaras ranka dar kazka islauzti galima, bet net > specialiai pazeminus pavara pries kalniuka ir nuspaudus gaza dugna, nu > nera jokio rovimo, ner ko lyginti su mano fiatu net is tolo. fiat'e reik > gaza spaust atsargiai, nes gali nuo kelio nusiraut lengvai. superbe gali > uzsimertes ten spaudinet kiek nori, galima sakyt nieko nevyksta :) > kazkiek pacipuotas. teoriskai turi buti 170kw ir 500nm. > ir tie nm ne is kazkur kitur, o is kubaturos, kausu/voztuvu skaiciaus ir > atsiranda. ir duoda savo. ko nerasta visuose 1.8 su visais 'flat' etc > marketingo bullshitais. apie tuos 1.4 ir net 1.2 visokiuose 'miesto > crossoveriuose' net nekalbu, nesuprantu kaip galima gaminti ir tuo > labiau pirkti tokias nesamones :) > >> >> 6/26/2017 8:49 PM, CodeC rašė: >>> bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka >>> lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir >>> dumai ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna >>> nieko. abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip, >>> skodoj tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet. >>> >>> On 2017.06.26 20:42, Dainiushas wrote: >>>> taigi flat torque curve. Nebandei į spidometrą žiūrėt? Aš su Octavia >>>> tuo >>>> varikliu važiavau tai irgi galvojau wtf nivalit, paskui pyst pažiūrėjau >>>> kiek važiuoju :D. Valit jis ant savo 132kW ir užsipistum su tuo >>>> fiatu jį >>>> vytis ;). >>>> >>>> 6/26/2017 8:27 PM, CodeC rašė: >>>>> tipo europines masinos prasideda hothatch'ais ir baigiasi sport >>>>> kupe/sedanais? o tai kur visos kitos? nes siaip tai jau liudesys >>>>> seniai ir vis gileja. savaitgali nauja superb'a biski patestinau. >>>>> siaip salone viskas ok, galima sakyt patiko, bet tas 1.8tsi su savo >>>>> popieriniais 132kw tai toks liudnas, kad bbd. tapke dugna paspaudi ir >>>>> nieko. bent jau is po savo fiato islipus. kurio stock kw nebaisiai ka >>>>> didesnis. >>>>> gali rasyt tuos kw popieriuose kiek tik nori, nupigintas mazos >>>>> kubaturos kibiras ir liks kibiru. >>>>> nzn kaip 2.0tsi, kazkiek geriau gal, ale juos dar ir su 1.4 turgavoja, >>>>> tai apie toki isvis baisu pagalvot. tokia masina kaip minimum >>>>> trilitris turi buti. dabar tai tiesiog nesusipratimas compact klases >>>>> varikliu. >>>>> >>>>> On 2017.06.26 14:24, Dainiushas wrote: >>>>>> nu europiečiai dar laikosi kažkaip, pradedant Clio RS ir baigiant >>>>>> //M, >>>>>> RS AMG etc :) >>>>>> >>>>>> 6/26/2017 2:04 PM, mindau rašė: >>>>>>> o ir siaip.. imho.. ne uz kalnu laikai kai visi nauji karuciai >>>>>>> bus su >>>>>>> panasiais varikliais.. :( >>>>>>> >>> >> >