On 2017.08.03 19:44, Invertuota panda wrote: > On 8/3/17 12:32, Tomas wrote: >> Nu. VW dalis sumažėjo 10 p. p. > > O pinigaijs? Gal ASP pabrango su kaupu kad koNpensuot ta sumazejima? > > Anot kolegos, jo paskutiniai 3 golpai buvo jamami su identiska > koNplektcija. Ir kiekvienakart uz ta pati buvo vis keliais simtais euru > brangiau. Uztat ir persoko ant oktavijos irgi su identiska koNplektacija > ir kazkiek ten stukiu pigiau, tipo "eijkit nx". Tai apie ką kalba. Pvz. lietuviško bazinio trendlaino golfo konplektacija yra aiškiai orientuota naiviam pirkėjui numelžti. Spalvota multimedija ir plastikinis vairas be myktukų tai multimedijai valdyti. Vairas su myktukais - kukli opcija už 444€. Šitos trydos esmė, BT - opcija ne už 50€, o už 161€. Arba vairuotojo sėdyne net neturi lumbar support, bet užtai standartinis golfas komplektuojamas elektriniu rankiniu stabdžiu. Nors turbūt 99% pirkėjų už tuo pačius pinigus geriau imtų klimato kontrolę, o ne elektrinį stabdį. Klimato kontrolė - varganas 331€. Ir t.t. ir pan. Škodą tuo tarpu gali paimti bare bones ir už santykinai krikščioniškas kainas susidėti norimas varneles, arba paimti fully loaded komplektaciją kuri kainuos gerokai mažiau nei atatinkamas golfas. Aišku visi žino, kad Škoda važiuoja prastai, bet turbūt nedaug prasčiau už torsioninį golfą. Ir dar niekas nenulėkė nuo kelio ir neužsimušė vien dėl to, kad mašina prastai stovi ant kelio, ar nesivairuoja, kaip škoda.