gal del to kad ji by defaultu kazkas panasaus I ta ergonomine yra, o pas VW uz ja reik susimoketi :) "tranzoo" parašė naujienų news:om1m1s$ii4$1@trimpas.omnitel.net... paskaiciavai vw - eik pasiskaiciuok skoda. man nesigavo pigiau tiek, kad verta butu pradet galvot. pora simtu eur 4 metu lizingui istirpsta. o tokia svarbi varnele, kaip ergonomine sedyne - isvis neegzistavo nei pas skoda, nei pas seat. "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:om17vk$64m$1@trimpas.omnitel.net... > On 2017.08.03 19:44, Invertuota panda wrote: >> On 8/3/17 12:32, Tomas wrote: >>> Nu. VW dalis sumažėjo 10 p. p. >> >> O pinigaijs? Gal ASP pabrango su kaupu kad koNpensuot ta sumazejima? >> >> Anot kolegos, jo paskutiniai 3 golpai buvo jamami su identiska >> koNplektcija. Ir kiekvienakart uz ta pati buvo vis keliais simtais euru >> brangiau. Uztat ir persoko ant oktavijos irgi su identiska koNplektacija >> ir kazkiek ten stukiu pigiau, tipo "eijkit nx". > > Tai apie ką kalba. > > Pvz. lietuviško bazinio trendlaino golfo konplektacija yra aiškiai > orientuota naiviam pirkėjui numelžti. Spalvota multimedija ir plastikinis > vairas be myktukų tai multimedijai valdyti. Vairas su myktukais - kukli > opcija už 444€. Šitos trydos esmė, BT - opcija ne už 50€, o už 161€. > > Arba vairuotojo sėdyne net neturi lumbar support, bet užtai standartinis > golfas komplektuojamas elektriniu rankiniu stabdžiu. Nors turbūt 99% > pirkėjų už tuo pačius pinigus geriau imtų klimato kontrolę, o ne elektrinį > stabdį. Klimato kontrolė - varganas 331€. Ir t.t. ir pan. > > Škodą tuo tarpu gali paimti bare bones ir už santykinai krikščioniškas > kainas susidėti norimas varneles, arba paimti fully loaded komplektaciją > kuri kainuos gerokai mažiau nei atatinkamas golfas. Aišku visi žino, kad > Škoda važiuoja prastai, bet turbūt nedaug prasčiau už torsioninį golfą. Ir > dar niekas nenulėkė nuo kelio ir neužsimušė vien dėl to, kad mašina > prastai stovi ant kelio, ar nesivairuoja, kaip škoda. >