Šiaip tai net ne pusėtinai, o fully loaded, tik be ekscesų ale oda ir pan. Ir dar važiavimas bus panašesnis į golfo, o ne škodos. On 2017.08.04 10:40, Dainiushas wrote: > tada nueini pas prancūzus, ten pist už trendlaino kainą jau pusėtinai > sukomplektuotas kibiras. > > On 8/4/2017 10:33 AM, Tomas wrote: >> On 2017.08.03 19:44, Invertuota panda wrote: >>> On 8/3/17 12:32, Tomas wrote: >>>> Nu. VW dalis sumažėjo 10 p. p. >>> >>> O pinigaijs? Gal ASP pabrango su kaupu kad koNpensuot ta sumazejima? >>> >>> Anot kolegos, jo paskutiniai 3 golpai buvo jamami su identiska >>> koNplektcija. Ir kiekvienakart uz ta pati buvo vis keliais simtais euru >>> brangiau. Uztat ir persoko ant oktavijos irgi su identiska koNplektacija >>> ir kazkiek ten stukiu pigiau, tipo "eijkit nx". >> >> Tai apie ką kalba. >> >> Pvz. lietuviško bazinio trendlaino golfo konplektacija yra aiškiai >> orientuota naiviam pirkėjui numelžti. Spalvota multimedija ir >> plastikinis vairas be myktukų tai multimedijai valdyti. Vairas su >> myktukais - kukli opcija už 444€. Šitos trydos esmė, BT - opcija ne už >> 50€, o už 161€. >> >> Arba vairuotojo sėdyne net neturi lumbar support, bet užtai >> standartinis golfas komplektuojamas elektriniu rankiniu stabdžiu. Nors >> turbūt 99% pirkėjų už tuo pačius pinigus geriau imtų klimato kontrolę, >> o ne elektrinį stabdį. Klimato kontrolė - varganas 331€. Ir t.t. ir pan. >> >> Škodą tuo tarpu gali paimti bare bones ir už santykinai krikščioniškas >> kainas susidėti norimas varneles, arba paimti fully loaded >> komplektaciją kuri kainuos gerokai mažiau nei atatinkamas golfas. >> Aišku visi žino, kad Škoda važiuoja prastai, bet turbūt nedaug >> prasčiau už torsioninį golfą. Ir dar niekas nenulėkė nuo kelio ir >> neužsimušė vien dėl to, kad mašina prastai stovi ant kelio, ar >> nesivairuoja, kaip škoda. >> >