Gal galit paaiškint kuo oktavijos važiavimas skiriasi nuo golfo? 2017.08.04 10:44, Tomas rašė: > Šiaip tai net ne pusėtinai, o fully loaded, tik be ekscesų ale oda ir > pan. Ir dar važiavimas bus panašesnis į golfo, o ne škodos. > > On 2017.08.04 10:40, Dainiushas wrote: >> tada nueini pas prancūzus, ten pist už trendlaino kainą jau pusėtinai >> sukomplektuotas kibiras. >> >> On 8/4/2017 10:33 AM, Tomas wrote: >>> On 2017.08.03 19:44, Invertuota panda wrote: >>>> On 8/3/17 12:32, Tomas wrote: >>>>> Nu. VW dalis sumažėjo 10 p. p. >>>> >>>> O pinigaijs? Gal ASP pabrango su kaupu kad koNpensuot ta sumazejima? >>>> >>>> Anot kolegos, jo paskutiniai 3 golpai buvo jamami su identiska >>>> koNplektcija. Ir kiekvienakart uz ta pati buvo vis keliais simtais euru >>>> brangiau. Uztat ir persoko ant oktavijos irgi su identiska >>>> koNplektacija >>>> ir kazkiek ten stukiu pigiau, tipo "eijkit nx". >>> >>> Tai apie ką kalba. >>> >>> Pvz. lietuviško bazinio trendlaino golfo konplektacija yra aiškiai >>> orientuota naiviam pirkėjui numelžti. Spalvota multimedija ir >>> plastikinis vairas be myktukų tai multimedijai valdyti. Vairas su >>> myktukais - kukli opcija už 444€. Šitos trydos esmė, BT - opcija ne už >>> 50€, o už 161€. >>> >>> Arba vairuotojo sėdyne net neturi lumbar support, bet užtai >>> standartinis golfas komplektuojamas elektriniu rankiniu stabdžiu. Nors >>> turbūt 99% pirkėjų už tuo pačius pinigus geriau imtų klimato kontrolę, >>> o ne elektrinį stabdį. Klimato kontrolė - varganas 331€. Ir t.t. ir pan. >>> >>> Škodą tuo tarpu gali paimti bare bones ir už santykinai krikščioniškas >>> kainas susidėti norimas varneles, arba paimti fully loaded >>> komplektaciją kuri kainuos gerokai mažiau nei atatinkamas golfas. >>> Aišku visi žino, kad Škoda važiuoja prastai, bet turbūt nedaug >>> prasčiau už torsioninį golfą. Ir dar niekas nenulėkė nuo kelio ir >>> neužsimušė vien dėl to, kad mašina prastai stovi ant kelio, ar >>> nesivairuoja, kaip škoda. >>> >> >