tada nueini pas prancūzus, ten pist už trendlaino kainą jau pusėtinai sukomplektuotas kibiras. On 8/4/2017 10:33 AM, Tomas wrote: > On 2017.08.03 19:44, Invertuota panda wrote: >> On 8/3/17 12:32, Tomas wrote: >>> Nu. VW dalis sumažėjo 10 p. p. >> >> O pinigaijs? Gal ASP pabrango su kaupu kad koNpensuot ta sumazejima? >> >> Anot kolegos, jo paskutiniai 3 golpai buvo jamami su identiska >> koNplektcija. Ir kiekvienakart uz ta pati buvo vis keliais simtais euru >> brangiau. Uztat ir persoko ant oktavijos irgi su identiska koNplektacija >> ir kazkiek ten stukiu pigiau, tipo "eijkit nx". > > Tai apie ką kalba. > > Pvz. lietuviško bazinio trendlaino golfo konplektacija yra aiškiai > orientuota naiviam pirkėjui numelžti. Spalvota multimedija ir > plastikinis vairas be myktukų tai multimedijai valdyti. Vairas su > myktukais - kukli opcija už 444€. Šitos trydos esmė, BT - opcija ne už > 50€, o už 161€. > > Arba vairuotojo sėdyne net neturi lumbar support, bet užtai standartinis > golfas komplektuojamas elektriniu rankiniu stabdžiu. Nors turbūt 99% > pirkėjų už tuo pačius pinigus geriau imtų klimato kontrolę, o ne > elektrinį stabdį. Klimato kontrolė - varganas 331€. Ir t.t. ir pan. > > Škodą tuo tarpu gali paimti bare bones ir už santykinai krikščioniškas > kainas susidėti norimas varneles, arba paimti fully loaded komplektaciją > kuri kainuos gerokai mažiau nei atatinkamas golfas. Aišku visi žino, kad > Škoda važiuoja prastai, bet turbūt nedaug prasčiau už torsioninį golfą. > Ir dar niekas nenulėkė nuo kelio ir neužsimušė vien dėl to, kad mašina > prastai stovi ant kelio, ar nesivairuoja, kaip škoda. >