2017.08.11 14:11, Dainiushas rašė: > kokia banali? pirma turba sprogo po ~40kkm garsu skleidimo, antra - daug greiciau, ten kazkaip is karto pyst ir dumu uzsklanda. tepalo badas!!! liko vos maziau nei min, lempute dar nedega, bet turbina netepama. tepalas rimciau pradejo teket per 2 vietas kazkur prie vakuumo siurblio, ir per pacio vakuumo siurblio viduri, nebepamenu jau. kazkur virsuj labai apgaulingoj vietoj. tai isvarvejo per kelis kkm. o as paskutini karta kai tikrinau dar buvo viskas tvarkoj. krc, neukiskai pasiziurejau. o servisas vienas tai man skiede, kad, cituoju: "ir karterio tarpine, ir galvos tarpine TIKRAI leidzia". o nichuja, viskas ok su varinkeliu, ten problema visiskai kitoj vietoj, kurios nesimato tik uzkurus varikli, reikia ilgiau ant didesniu apsuku pavazinet, tada issitasko. > kas link pigumo, turėjau Vectra, nieko net pigaus nebuvo troikės > konktekste. O troikė, visgi BMW vat cia netikiu. as turejau irgi bmwu, tai bl, nepigu kaip kasdiene auto. net jei ir atrodo, kad neypatingai vaziuoja, saskaitos vistiek ypatingu zmogum vercia pasijaust. kas ten tokio brangaus buvo? pas mane siaip turbobenzas, tai apie 2.2,1.9 ar 3.0 dyzeliu problemas nieko neisivaizduoju. vectros realiai tai tik vaziuokle priekine saabe, tai ji tikrai problematiska, dazniausiai tvarkoma vieta.