nu tai ten pakabą priekį galą vien pataisyt jau ką reiškia. guolių kainos išvis, kaip sakai, verčia ypatingu pasijaust :D On 8/11/2017 2:27 PM, fenix@w wrote: > 2017.08.11 14:11, Dainiushas rašė: >> kokia banali? > > pirma turba sprogo po ~40kkm garsu skleidimo, antra - daug greiciau, ten > kazkaip is karto pyst ir dumu uzsklanda. > > tepalo badas!!! liko vos maziau nei min, lempute dar nedega, bet turbina > netepama. tepalas rimciau pradejo teket per 2 vietas kazkur prie vakuumo > siurblio, ir per pacio vakuumo siurblio viduri, nebepamenu jau. kazkur > virsuj labai apgaulingoj vietoj. tai isvarvejo per kelis kkm. o as > paskutini karta kai tikrinau dar buvo viskas tvarkoj. krc, neukiskai > pasiziurejau. o servisas vienas tai man skiede, kad, cituoju: "ir > karterio tarpine, ir galvos tarpine TIKRAI leidzia". o nichuja, viskas > ok su varinkeliu, ten problema visiskai kitoj vietoj, kurios nesimato > tik uzkurus varikli, reikia ilgiau ant didesniu apsuku pavazinet, tada > issitasko. > >> kas link pigumo, turėjau Vectra, nieko net pigaus nebuvo troikės >> konktekste. O troikė, visgi BMW > > vat cia netikiu. as turejau irgi bmwu, tai bl, nepigu kaip kasdiene > auto. net jei ir atrodo, kad neypatingai vaziuoja, saskaitos vistiek > ypatingu zmogum vercia pasijaust. > > kas ten tokio brangaus buvo? pas mane siaip turbobenzas, tai apie > 2.2,1.9 ar 3.0 dyzeliu problemas nieko neisivaizduoju. vectros realiai > tai tik vaziuokle priekine saabe, tai ji tikrai problematiska, > dazniausiai tvarkoma vieta. >