siaip gal tau naujiena bus, bet 'irkliniai' langai bent jau gale turi viena esmini privaluma ir visada tures - atsarginis isejimas extra nenumatytu atveju, kurie atsitinka visiems kitiems, kol neatsitinka paciam. as irgi masinos langus darineju tris kartus - pirkdamas, TA varydamas ir parduodamas. todel visiskai neidomu kaip jie darinejami, mygtuku ar rankenele. o vat iki normaliai veikianciu sviesu, valytuvu automatiniu, normalaus tempomato, normalios automatines dezes, normalaus dyzelinio variklio, patogiu sedyniu, kokybiskos odos, tai japonam didziaja dauguma modeliu apskritai nelemta pasivyti europiniu masinu. ypac visiem 'einamiems' civiliniams modeliams, kuriu nereik net su mersais lygint, uztenka elementaraus reno, iki kurio japonam kaip iki menulio. On 2017.08.17 21:26, Caponi wrote: > Vot aš irgi galvoju, nx išvis tie langai mašinoj, ypač galiniai - užkalt > fanera, tai nors saulė mažiau prikaitins :-) > O šiaip tai matai, čia kaip kas mėgsta, turiu pažįstamų, kuriem > privalomas mašinoj liukas, man kažkaip visai zjbs kai kuriom progom > atsidarius langus važiuot, ypač kai reikia pervažinėt trumpais > atstumais, nedideliais greičiais, lauke saulė, o oro temperatūra nėra > aukšta. > >