Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-22 14:26:10
Tiesa sakant norėjau nuomonės apie Aurį hibridą ;)

On 2017.08.22 14:24, Icetom wrote:
> Toyota Avensis universalas 1,6 D Active plus berods (+sėdynės su
> alcantara/oda; navigacinė)
>
> Garso izoliacija viskas kaip ir neblogai bent jau vairuotojo zonoje. Gale
> sėdint nepasakysiu. Plastmasės viskas ok- kur reikia minkštos, kur ne taip
> matosi kietos (nors berods prieš tai karta kiek kokybiškesnes jas turėjo).
> Dabar arti 20 tūkst. - jokių traškėjimų ar pan.
>
> Ergonomika - man viskas ok. Viskas gerai pasiekiama. Sėdynės pasirodė
> truputį patogesnės nei Aurije. Gale nepalyginamai daugiau vietos kojoms,
> virš galvos.
>
> Bagažinės tūris, talpa - sakyčiau, kad vienoda (Avensis vs Auris/Golf)
>
> Klimato valdymas veikia puikiai (tas pats buvo ir Aurije).
>
> Iki šiol neatsidžiaugiu kaip gerai apšviečia žibintai (vien dėl to verta
> rinktis naują automobilį, nes gamintojai stipriai pasistūmėjo su
> žibintais).
>
> Greitkelyje ir pan. subjektyviai daugiau komforto vairuojant, mažiau tenka
> su vairu koreguoti. Manevringumas man geras.
>
> Neblogai veikia automatinė ilgųjų žibintų f-ja.
>
> Funkcionalumas bagažinėje labai geras -puikus mano nuomone. Galėtų gal tik
> pagalvoti kaip po pagrindu paslėpti "štangas" jas nuėmus.
>
> Iš trūkumų:
>
> Pasigendu automato dyzeliui.
>
> Priekyje nemontuojami garsiniai atstumo jutikliai parkuojantis.
>
> Aurio priekinėse duryse laisvai telpa 1,5 l akvilės vanduo. Avensije tik
> 0,5 l.
> Centrinėje konsolėje tik viena skylė gėrimui, Auryje dvi.
>
> Greičio palaikymo funkcija- pasyvi. Golf Highlline, kurį galėjau rinktis
> kaip alternatyvią auto, turi aktyvią (pristabdo)
>
> Eismo juostos sekimo sistema - pasyvi, tik skanuoja ir informuoja. Golfe ji
> aktyvi- vairas pats pavairuoja kažkiek grįžimui į juostą.
>
> Ženklų skanavimo funkcija paprasta. Golfe esanti daugiau ženklų atpažįsta.
> Bet abejais atvejais, tai vis tiek tik varnelės uždėjimas, kad yra. Tikra
> tokia funkcija mano nuomone yra-bus tik nesenai pristatytoje MB S serijoje.
>
> Golfe gal kiek greičiau vartosi ekrane viskas, bet negaliu sakyti, kad
> Avensije kažkoks didelis vėlinimas, diskomfortas maigant.
>
> 1,6 D varikliui labai trūksta galios vos riedant, atrodo turi pakakti 2
> pavaros, bet realiai tenka jungti 1, nes kitaip gali ir užgesti. Kitais
> režimais pakanka to variklio. Sąnaudos: mišriai užmiestis ir miestas be
> kamščių 6,3-6,5 l. Jei daugiau po kamščius tai gali pakilti ir iki 7-8l
> (Auris hibridas ir per kamščius važinėjant išlaikydavo apie 6,5 l, tik
> žiemą iki 7-8,5 kildavo).
>
> Iš defektų. Tik vienas išlindo nustojo veikti USB lizdas.
>
> Pasirinkau Toyota dėl įdomesnio dizaino, daugiau vietos. Ir šiaip niekada
> nekėle problemų kiek teko susidurti su Toyota ir šiek tiek Lexus. Avensis
> vis tik kito segmento auto. Bet šioje kartoje jau jaučiasi, kad spaudžiant
> korejiečiams Toyota pradėjo kaip ir taupyti vienoje, kitoje vietoje.
>
>
>
> Tomas <t@t.lt> wrote:
>> Gal galėtum aprašyti įspūdžius?
>>
>> On 2017.08.22 13:07, Icetom wrote:
>>> Taip, prieš tai su Auriu Hibridu universalu.
>>>
>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>> On 2017.08.21 23:58, Icetom wrote:
>>>>> Toyota Avensis
>>>>
>>>> Ar man vaidenasi ar pats kažkuriuo metu važinėjai su Toyota Auris Hybrid?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>