Tiesa sakant norėjau nuomonės apie Aurį hibridą ;) On 2017.08.22 14:24, Icetom wrote: > Toyota Avensis universalas 1,6 D Active plus berods (+sėdynės su > alcantara/oda; navigacinė) > > Garso izoliacija viskas kaip ir neblogai bent jau vairuotojo zonoje. Gale > sėdint nepasakysiu. Plastmasės viskas ok- kur reikia minkštos, kur ne taip > matosi kietos (nors berods prieš tai karta kiek kokybiškesnes jas turėjo). > Dabar arti 20 tūkst. - jokių traškėjimų ar pan. > > Ergonomika - man viskas ok. Viskas gerai pasiekiama. Sėdynės pasirodė > truputį patogesnės nei Aurije. Gale nepalyginamai daugiau vietos kojoms, > virš galvos. > > Bagažinės tūris, talpa - sakyčiau, kad vienoda (Avensis vs Auris/Golf) > > Klimato valdymas veikia puikiai (tas pats buvo ir Aurije). > > Iki šiol neatsidžiaugiu kaip gerai apšviečia žibintai (vien dėl to verta > rinktis naują automobilį, nes gamintojai stipriai pasistūmėjo su > žibintais). > > Greitkelyje ir pan. subjektyviai daugiau komforto vairuojant, mažiau tenka > su vairu koreguoti. Manevringumas man geras. > > Neblogai veikia automatinė ilgųjų žibintų f-ja. > > Funkcionalumas bagažinėje labai geras -puikus mano nuomone. Galėtų gal tik > pagalvoti kaip po pagrindu paslėpti "štangas" jas nuėmus. > > Iš trūkumų: > > Pasigendu automato dyzeliui. > > Priekyje nemontuojami garsiniai atstumo jutikliai parkuojantis. > > Aurio priekinėse duryse laisvai telpa 1,5 l akvilės vanduo. Avensije tik > 0,5 l. > Centrinėje konsolėje tik viena skylė gėrimui, Auryje dvi. > > Greičio palaikymo funkcija- pasyvi. Golf Highlline, kurį galėjau rinktis > kaip alternatyvią auto, turi aktyvią (pristabdo) > > Eismo juostos sekimo sistema - pasyvi, tik skanuoja ir informuoja. Golfe ji > aktyvi- vairas pats pavairuoja kažkiek grįžimui į juostą. > > Ženklų skanavimo funkcija paprasta. Golfe esanti daugiau ženklų atpažįsta. > Bet abejais atvejais, tai vis tiek tik varnelės uždėjimas, kad yra. Tikra > tokia funkcija mano nuomone yra-bus tik nesenai pristatytoje MB S serijoje. > > Golfe gal kiek greičiau vartosi ekrane viskas, bet negaliu sakyti, kad > Avensije kažkoks didelis vėlinimas, diskomfortas maigant. > > 1,6 D varikliui labai trūksta galios vos riedant, atrodo turi pakakti 2 > pavaros, bet realiai tenka jungti 1, nes kitaip gali ir užgesti. Kitais > režimais pakanka to variklio. Sąnaudos: mišriai užmiestis ir miestas be > kamščių 6,3-6,5 l. Jei daugiau po kamščius tai gali pakilti ir iki 7-8l > (Auris hibridas ir per kamščius važinėjant išlaikydavo apie 6,5 l, tik > žiemą iki 7-8,5 kildavo). > > Iš defektų. Tik vienas išlindo nustojo veikti USB lizdas. > > Pasirinkau Toyota dėl įdomesnio dizaino, daugiau vietos. Ir šiaip niekada > nekėle problemų kiek teko susidurti su Toyota ir šiek tiek Lexus. Avensis > vis tik kito segmento auto. Bet šioje kartoje jau jaučiasi, kad spaudžiant > korejiečiams Toyota pradėjo kaip ir taupyti vienoje, kitoje vietoje. > > > > Tomas <t@t.lt> wrote: >> Gal galėtum aprašyti įspūdžius? >> >> On 2017.08.22 13:07, Icetom wrote: >>> Taip, prieš tai su Auriu Hibridu universalu. >>> >>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>> On 2017.08.21 23:58, Icetom wrote: >>>>> Toyota Avensis >>>> >>>> Ar man vaidenasi ar pats kažkuriuo metu važinėjai su Toyota Auris Hybrid? >>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >