On 2017.08.17 22:12, Caponi wrote: > Aha, aš irgi kartais filmus žiūriu. Dabar jau retokai, bet jaunystėj tai tai jo, visos nelaimes atsitinka kitiems. > dažnai. Šita, o tu peiliuką užstrigusiems diržams perpjaut vežiojiesi ar > diržų nesisegi visai? uzstrigt ir sugest viskas gali. tiesiog irklini langa atidaryt extra atveju zymiai didesne tikimybe, nei elektrini. > Sunku komentuot, o kas tai yra nenormaliai veikiančios šviesos? turejau galvoj sviesu automatika. > > > >> valytuvu automatiniu > > Pas japonus irgi ne egzotika tai pas juos daug visko, tik nieko normalaus. > > >> normalaus tempomato > > Šitas tai nebent pas vokiečius vis dar prie privalumų, aš jau neatsimenu > kada mašiną be šito šūduko mačiau nu tai akivaizdu kad suvokimas suduku ir baigiasi. >> normalaus dyzelinio variklio > > Skonio reikalas, aš traktorių nemėgstu. Bet OK, čia mano įsitikinimai, > ar šiaip ar taip, tiek benzus, tiek dyzelius gamina prkatiškai visi > gamintojai ant viso svieto (nu ten kokius amerikonus gal išskiriant) skonio reikalas yra isvaizda, kur irgi argumentu rasi, neabejoju. o dyzelio japonai taip ir neatrado po siai dienai dar. > > >> patogiu sedyniu > > Individualu, bet vėlgi, tai nėra kažkokio gamintojo išskirtinis bruožas, > daugiau turbūt priklauso nuo derinio tarp sudėjimo, konkretaus gamintojo > filosofijos ir labiausiai konkretaus automobilio klasės. nu japoniskos tupos taburetes galima sakyt isskirtinis bruozas. ne zmoniems jos sedet sukurtos. net pigiausi europiniai modeliai jeigu fyciom ir pliki, tai bent jau sedyniu patogumu skustis negali.