Toyota Avensis universalas 1,6 D Active plus berods (+sėdynės su alcantara/oda; navigacinė) Garso izoliacija viskas kaip ir neblogai bent jau vairuotojo zonoje. Gale sėdint nepasakysiu. Plastmasės viskas ok- kur reikia minkštos, kur ne taip matosi kietos (nors berods prieš tai karta kiek kokybiškesnes jas turėjo). Dabar arti 20 tūkst. - jokių traškėjimų ar pan. Ergonomika - man viskas ok. Viskas gerai pasiekiama. Sėdynės pasirodė truputį patogesnės nei Aurije. Gale nepalyginamai daugiau vietos kojoms, virš galvos. Bagažinės tūris, talpa - sakyčiau, kad vienoda (Avensis vs Auris/Golf) Klimato valdymas veikia puikiai (tas pats buvo ir Aurije). Iki šiol neatsidžiaugiu kaip gerai apšviečia žibintai (vien dėl to verta rinktis naują automobilį, nes gamintojai stipriai pasistūmėjo su žibintais). Greitkelyje ir pan. subjektyviai daugiau komforto vairuojant, mažiau tenka su vairu koreguoti. Manevringumas man geras. Neblogai veikia automatinė ilgųjų žibintų f-ja. Funkcionalumas bagažinėje labai geras -puikus mano nuomone. Galėtų gal tik pagalvoti kaip po pagrindu paslėpti "štangas" jas nuėmus. Iš trūkumų: Pasigendu automato dyzeliui. Priekyje nemontuojami garsiniai atstumo jutikliai parkuojantis. Aurio priekinėse duryse laisvai telpa 1,5 l akvilės vanduo. Avensije tik 0,5 l. Centrinėje konsolėje tik viena skylė gėrimui, Auryje dvi. Greičio palaikymo funkcija- pasyvi. Golf Highlline, kurį galėjau rinktis kaip alternatyvią auto, turi aktyvią (pristabdo) Eismo juostos sekimo sistema - pasyvi, tik skanuoja ir informuoja. Golfe ji aktyvi- vairas pats pavairuoja kažkiek grįžimui į juostą. Ženklų skanavimo funkcija paprasta. Golfe esanti daugiau ženklų atpažįsta. Bet abejais atvejais, tai vis tiek tik varnelės uždėjimas, kad yra. Tikra tokia funkcija mano nuomone yra-bus tik nesenai pristatytoje MB S serijoje. Golfe gal kiek greičiau vartosi ekrane viskas, bet negaliu sakyti, kad Avensije kažkoks didelis vėlinimas, diskomfortas maigant. 1,6 D varikliui labai trūksta galios vos riedant, atrodo turi pakakti 2 pavaros, bet realiai tenka jungti 1, nes kitaip gali ir užgesti. Kitais režimais pakanka to variklio. Sąnaudos: mišriai užmiestis ir miestas be kamščių 6,3-6,5 l. Jei daugiau po kamščius tai gali pakilti ir iki 7-8l (Auris hibridas ir per kamščius važinėjant išlaikydavo apie 6,5 l, tik žiemą iki 7-8,5 kildavo). Iš defektų. Tik vienas išlindo nustojo veikti USB lizdas. Pasirinkau Toyota dėl įdomesnio dizaino, daugiau vietos. Ir šiaip niekada nekėle problemų kiek teko susidurti su Toyota ir šiek tiek Lexus. Avensis vis tik kito segmento auto. Bet šioje kartoje jau jaučiasi, kad spaudžiant korejiečiams Toyota pradėjo kaip ir taupyti vienoje, kitoje vietoje. Tomas <t@t.lt> wrote: > Gal galėtum aprašyti įspūdžius? > > On 2017.08.22 13:07, Icetom wrote: >> Taip, prieš tai su Auriu Hibridu universalu. >> >> Tomas <t@t.lt> wrote: >>> On 2017.08.21 23:58, Icetom wrote: >>>> Toyota Avensis >>> >>> Ar man vaidenasi ar pats kažkuriuo metu važinėjai su Toyota Auris Hybrid? >>> >>> >>> >> >> >> > >