Daugelyje vokiškų automobilių klimato kontrolė yra (brangi) opcija. "cD-r0m" wrote in message news:onadq8$735$1@trimpas.omnitel.net... Daug metų net ir naminiai kondicionieriai mokėjo dirbti tik ON 100%-OFF 0% režimu. Tokioj bulkoj B4 paspaudus AC mygtuką kompresorius veikdavo visą laiką kol kažkoks daviklis nepasakydavo, kad jau užtenka (slėgio ar temperatūros - nežinau, bet jis tik savo vidinę sistemą žiūrėdavo), px ar atsisukęs karštą ar šaltą. Žinoma atsukus karštą nuo kondenserio šaltis nenuimamas ir kompresorius anksčiau atsijungdavo. O toliau taip - ima šaltą ir karštą orą ir elementariausiai maišo. Jei ne klima, tai ne pagal temperatūrą, o pagal tai kur sklendę pasistatai. Kodėl apie bulką kalbu? Nes nemačiau naujesnių mašinų su buku AC mygtuku :) On 2017.08.19 22:01, Dainiushas wrote: > priklauso kaip padaryta. Nu bet jei nori šilto oro po > kondicionieriaus....tai kaip kitaip padaryt? Klima irgi darys tą patį. > > Kompresorius, paprastai du variantai - arba junginėjamas pagal garintuvo > temperatūrą arba kintamo darbinio tūrio pagal šaldymo poreikį > > On 2017.08.19 20:04, albinas wrote: >> Kaip principe veikia kai nera klimos? T.y. pvz nustatau ne >> salciausia padeti, o per viduri kazkur - tai vienu metu kvailai >> pus ir salto ir silto oro mixa? Ar visgi kazkaip gudriau - saldys >> ir suks kompresoriu tik tiek kiek reikia tai drungnai temp >> palaikyti? Nes pirmu atveju butu kazkaip labai neekonomija ir >> neekologija. >> >