nebūčiau toks tikras. arba ten koks civic'as už passat'o kainą 8/20/2017 5:26 PM, Tomas rašė: > Daugelyje yra standartinėje įrangoje. > > "Dainiushas" wrote in message news:onc4e5$eh9$1@trimpas.omnitel.net... > > o ne vokiškų? > > 8/20/2017 12:28 PM, Tomas rašė: >> Daugelyje vokiškų automobilių klimato kontrolė yra (brangi) opcija. >> >> "cD-r0m" wrote in message news:onadq8$735$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Daug metų net ir naminiai kondicionieriai mokėjo dirbti tik ON 100%-OFF >> 0% režimu. >> >> Tokioj bulkoj B4 paspaudus AC mygtuką kompresorius veikdavo visą laiką >> kol kažkoks daviklis nepasakydavo, kad jau užtenka (slėgio ar >> temperatūros - nežinau, bet jis tik savo vidinę sistemą žiūrėdavo), px >> ar atsisukęs karštą ar šaltą. Žinoma atsukus karštą nuo kondenserio >> šaltis nenuimamas ir kompresorius anksčiau atsijungdavo. >> >> O toliau taip - ima šaltą ir karštą orą ir elementariausiai maišo. Jei >> ne klima, tai ne pagal temperatūrą, o pagal tai kur sklendę pasistatai. >> >> Kodėl apie bulką kalbu? Nes nemačiau naujesnių mašinų su buku AC >> mygtuku :) >> >> >> >> >> On 2017.08.19 22:01, Dainiushas wrote: >>> priklauso kaip padaryta. Nu bet jei nori šilto oro po >>> kondicionieriaus....tai kaip kitaip padaryt? Klima irgi darys tą patį. >>> >>> Kompresorius, paprastai du variantai - arba junginėjamas pagal garintuvo >>> temperatūrą arba kintamo darbinio tūrio pagal šaldymo poreikį >>> >>> On 2017.08.19 20:04, albinas wrote: >>>> Kaip principe veikia kai nera klimos? T.y. pvz nustatau ne >>>> salciausia padeti, o per viduri kazkur - tai vienu metu kvailai >>>> pus ir salto ir silto oro mixa? Ar visgi kazkaip gudriau - saldys >>>> ir suks kompresoriu tik tiek kiek reikia tai drungnai temp >>>> palaikyti? Nes pirmu atveju butu kazkaip labai neekonomija ir >>>> neekologija. >>>> >>> >>