Tema: Re: del AC be klimos
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-08-22 00:14:19
Tiesiog neteko matyt.. Dažniausiai matomi be klimos paprastai būna 
baziniai išvis be jokio šaldymo su trosinėm sklendėm.

Aš jau kai savo 2002m gamybos pirkau, buvau newsuose tokį klausimą 
uždavęs "Ar išvis jų dar būna be klimos", nes skelbimuose nieks kaip ir 
neakcentavo, kad ji yra.. Nieks neatsakė..

On 2017.08.21 08:06, Tomas wrote:
> Aš tik norėjau pasakyti, kad automobiliai su snaigės mygtuku ir šiais
> laikais nėra kažkokia egzotika, skirtingai nei mano cd-romas.
>
> On 2017.08.20 17:44, CodeC wrote:
>> vat niekaip neikertu pointo akcentuoti ta 'standartine' iranga.
>> gal kas apsvies? man asmeniskai tai tik privalumas, kai gamintojas
>> leidzia lanksciai rinktis. nori irkliniu langu - prasom. nori elektriniu
>> - prasom. reikia klimos - prasom. susidelioji varnas ir turi ka nori.
>> nuo pigiako iki high end. susimoki atitinkamai ir tiek.
>> koks privalumas, kai gamintojas nusprendzia uz vartotoja, kas su kuo
>> turi buti valgoma - niekaip nesuprantu. nori klimos - tai tada ir jauno
>> dermantino koza prasom i komplekta ir pan. ir dar tuo dziaugtis? cia gal
>> kazkokia nostalgija tiems laikams, kai visi pirko visiems vienodai
>> prieinama 'standartine' iranga?
>> ar eilinis dziaugsmas, kad japonas su varpeliais gaunasi pigiau uz plika
>> vokieti? nes nu sitas ir taip aisku ir 'standartine' iranga cia ne prie
>> ko. siaip jau gamintojas turi tuo klausimu gerokai padirbet, kad pvz
>> kruva skirtingu interjeru pasiulyti su ta pacia pasirinkimo laisve visu
>> kitu opciju. akivaizdu, kad ne visi gamintojai dar ant tiek istobuline
>> savo technologines linijas, kad sugebetu taip lanksciai prisitaikyt prie
>> pirkejo noru. tai jiems gal tiesiog paprasciau sumesti kruva slamsto i
>> tris kruveles skirtingas ir pavadinti tai pasirinkimo laisve bei
>> privalumu gausa, kuria del gero marketingo dar atsiranda kas perka ir
>> dziaugiasi. lygina su x5 ir atsakingai ji vadina shudo kruva :)
>>
>> On 2017.08.20 17:26, Tomas wrote:
>>> Daugelyje yra standartinėje įrangoje.
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:onc4e5$eh9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> o ne vokiškų?
>>>
>>> 8/20/2017 12:28 PM, Tomas rašė:
>>>> Daugelyje vokiškų automobilių klimato kontrolė yra (brangi) opcija.
>>>>
>>>> "cD-r0m"  wrote in message news:onadq8$735$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Daug metų net ir naminiai kondicionieriai mokėjo dirbti tik ON 100%-OFF
>>>> 0% režimu.
>>>>
>>>> Tokioj bulkoj B4 paspaudus AC mygtuką kompresorius veikdavo visą laiką
>>>> kol kažkoks daviklis nepasakydavo, kad jau užtenka (slėgio ar
>>>> temperatūros - nežinau, bet jis tik savo vidinę sistemą žiūrėdavo), px
>>>> ar atsisukęs karštą ar šaltą. Žinoma atsukus karštą nuo kondenserio
>>>> šaltis nenuimamas ir kompresorius anksčiau atsijungdavo.
>>>>
>>>> O toliau taip - ima šaltą ir karštą orą ir elementariausiai maišo. Jei
>>>> ne klima, tai ne pagal temperatūrą, o pagal tai kur sklendę pasistatai.
>>>>
>>>> Kodėl apie bulką kalbu? Nes nemačiau naujesnių mašinų su buku AC
>>>> mygtuku :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 2017.08.19 22:01, Dainiushas wrote:
>>>>> priklauso kaip padaryta. Nu bet jei nori šilto oro po
>>>>> kondicionieriaus....tai kaip kitaip padaryt? Klima irgi darys tą patį.
>>>>>
>>>>> Kompresorius, paprastai du variantai - arba junginėjamas pagal
>>>>> garintuvo
>>>>> temperatūrą arba kintamo darbinio tūrio pagal šaldymo poreikį
>>>>>
>>>>> On 2017.08.19 20:04, albinas wrote:
>>>>>> Kaip principe veikia kai nera klimos? T.y. pvz nustatau ne
>>>>>>   salciausia padeti, o per viduri kazkur - tai vienu metu kvailai
>>>>>>   pus ir salto ir silto oro mixa? Ar visgi kazkaip gudriau - saldys
>>>>>>   ir suks kompresoriu tik tiek kiek reikia tai drungnai temp
>>>>>>   palaikyti? Nes pirmu atveju butu kazkaip labai neekonomija ir
>>>>>>   neekologija.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>