Daugelyje yra standartinėje įrangoje. "Dainiushas" wrote in message news:onc4e5$eh9$1@trimpas.omnitel.net... o ne vokiškų? 8/20/2017 12:28 PM, Tomas rašė: > Daugelyje vokiškų automobilių klimato kontrolė yra (brangi) opcija. > > "cD-r0m" wrote in message news:onadq8$735$1@trimpas.omnitel.net... > > Daug metų net ir naminiai kondicionieriai mokėjo dirbti tik ON 100%-OFF > 0% režimu. > > Tokioj bulkoj B4 paspaudus AC mygtuką kompresorius veikdavo visą laiką > kol kažkoks daviklis nepasakydavo, kad jau užtenka (slėgio ar > temperatūros - nežinau, bet jis tik savo vidinę sistemą žiūrėdavo), px > ar atsisukęs karštą ar šaltą. Žinoma atsukus karštą nuo kondenserio > šaltis nenuimamas ir kompresorius anksčiau atsijungdavo. > > O toliau taip - ima šaltą ir karštą orą ir elementariausiai maišo. Jei > ne klima, tai ne pagal temperatūrą, o pagal tai kur sklendę pasistatai. > > Kodėl apie bulką kalbu? Nes nemačiau naujesnių mašinų su buku AC mygtuku > :) > > > > > On 2017.08.19 22:01, Dainiushas wrote: >> priklauso kaip padaryta. Nu bet jei nori šilto oro po >> kondicionieriaus....tai kaip kitaip padaryt? Klima irgi darys tą patį. >> >> Kompresorius, paprastai du variantai - arba junginėjamas pagal garintuvo >> temperatūrą arba kintamo darbinio tūrio pagal šaldymo poreikį >> >> On 2017.08.19 20:04, albinas wrote: >>> Kaip principe veikia kai nera klimos? T.y. pvz nustatau ne >>> salciausia padeti, o per viduri kazkur - tai vienu metu kvailai >>> pus ir salto ir silto oro mixa? Ar visgi kazkaip gudriau - saldys >>> ir suks kompresoriu tik tiek kiek reikia tai drungnai temp >>> palaikyti? Nes pirmu atveju butu kazkaip labai neekonomija ir >>> neekologija. >>> >> >