Tema: Re: dar kart olandu ziedas. schema!!!! 20 kb
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-03-03 13:50:31
Martozo wrote:
> "darbra@work" <darbra@TRINTIinbox.lt> wrote in message
> news:goimfm$cnu$1@trimpas.omnitel.net...
>> kas kaltas?
>
> O dabar sudėliokim viską ką žinom: 1. Įvažiuojant iš bet kurio
> įvažiavimo stovi ženklas, kad ten yra žiedas.
So? 111 ženklas nenusako pirmumo.
> 2. Jei nėra jokių ženklų, važiavimas žiedu (o ne išsukant iš jo)
> laikomas važiavimu pagrindiniu keliu.
aik jau. Nesant _jokių_ ženklų, turim lygiareikšmių kelių sankryžą,
kurioje praleidi visus, esančius tau iš dešinės.
> 3. Išvažiavimas iš žiedo yra sankryža.
Sankryža į dešinę, jei būsim tikslūs.
> 4. Net jei skirtingi ženklai su kryptimis prieš įvažiuojant į žiedą,
> jie galioja tik iki sankryžos (išvažiavimo). 5. Pagal pateiktą schemą
> išvažiuoti iš žiedo galima iš abiejų juostų.
Pagal pateiktą schemą yra GAJDIS, nes ženklas leidžia sukti į kairę
pusę, o sankryža yra į dešinę pusę. Jau matau pinigingą vietą ;)
> 6. Išvažiuojant iš antros juostos paliekamas pagrindinis kelias ir
> važiuojama į šalutinį.
kur _tai_ matosi? Pirmumo ženklų nėra. Arba nebegalioja.
> 7. Išvažiuojantis iš antros juostos privalo praleisti važiuojančius
> žiedu (pagrindiniu keliu) pirma juosta.
Sekančiam etape koks nors lodorius sugalvos iš pirmos juostos leisti
sukti į kairę, o iš trečios - į dešinę.
> P.S. Čia tas pats kas būtų kelias tiesiai, abiem juostom galima
> važiuoti tiesiai ir išsukti. Pirmoj juostoj važiuoja tiesiai, o
> antroj suka į dešinę.
Vat būtent. Antroje juostose esantis kerta pirmą juostą, tobiš
remontuoja kairįjį sparna. GaiJdis.
--
ejs