nu čia reik atspėt ką tu norėjai pasakyt... raudona šviesa ir reiškia tą patį kaip perkastas griovys - važiuot negalima, šitas srautas dabar uždarytas, tik kad šviesą lengviau junginėti ir valdyti srautus, nei griovius kasinėt. neaišku kodėl čia tau atrodo pigiau ir efektyviau. "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:gojieu$1vv$1@trimpas.omnitel.net... > perkasti placiu grioviu visus ivaziavimus butu ir pigiau, ir efektyviau. > > > > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:goji7e$1ln$1@trimpas.omnitel.net... >> beje, jei jau kaip dabar pristatant šviesoforus turiu variantą pasiūlyt, >> kuris >> manau tikrai geresnis nei dabar: >> >> nuimt ženklus, kad įvažiuot į žiedą šalutinis, šviesoforus statyti tik >> ties perėjom. >> >> tada - visur raudona, įjungima žalią tik pirmam įvažiavime ir pėstėsiems >> ketvirtam >> įvažiavime (nes ketvirtas toliausiai, tai mažiausiai iki jo važiuos >> mašinų, ir joms >> sustojus praleidinėjant pėsčiuosius, netrukdis kitiems, reik tik nelaikyt >> per ilgai žalio, >> kad jos neužkištų trečio išvažiavimo), tuomet įvažiavusios mašinos bet kur >> gali išvažiuot >> išskirus ketvirtą išvažiavimą (ten turi sustot, nes raudona - pėstiesiems >> žalia) ir >> pirmą įvažiavimą, nes žiedu važiuojantiems šalutinis, tai turi praleisti >> įvažiuojančius. >> ir taip ratu per visus. >> > >