futuristas, ble. -- t. "CodeC" <c@c.cc> wrote in message news:p6mp55$2vd$1@trimpas.omnitel.net... > juk su parkingu ir kamsciais yra sikna ir tendencija jai vis dideti, > nepriklausomai nuo kuro rusies. tai cia EV jokio progreso nepadarys > niekad. ilgoj perspektyvoj as statyciau uz progresa ir evoliucija VT > srity ir asmeniniu TP limitavimu mieste apskritai. > nu koks pointas ir interesas kazka super israsti, kas vistiek pasmerktas > fiziskai netilpti ten, kur visiems labiausiai norisi ir reikia. > o kursuoti tarp miestu tai dyzelis forever. manau taip ir bus dar ilgai. > praeis visas sitas EV entuziastu suaktyvejimas, visi supras, kad > kiekvienam mieste po asmenine auto darosi vis didesne prabanga ir > problema. ir bus priversti galvoti, kaip spresti problema racionaliau. > norvegai jau dabar verkia, kad autobusai per teslas nepravaziuoja miesto > centre. tie miestai, kuriuose VT bus vystomas geriau/sparciau, greiciau > uzdraus asmeniniais auto ivaziuot, kiti leciau. siulymai ir svarstymai > jau dabar prasideda. dabar siulo drausti dyzelius. aisku oficialiai del > to, kad jie tersia daug. tai mazu maziausiai tik dalis tiesos, nes > paprasciausiai ju yra daugiausia, kolkas draudimas siejamas su kuro > rusimi, bet tai tik pradzia. daug automobiliu mieste - toli grazu ne tik > turinio, rukstancio is vamzdzio, problema. > tai va tokia ir ateitis svieciasi... > > On 2018.02.22 17:45, Invertuota panda wrote: >> On 2/22/18 15:45, andzeja wrote: >>> O kam gera dyzeli vokieciui i srota atiduoti, su kuriuo negales >>> ivaziuoti tik i miesta? Autobanais gales ir toliau maltis... ir >> >> tik biski uzpypia kai staiga ko nors prireikia i ta miesta, vien >> autobane gi negyvensi :) >