http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Table_3-Share_of_electricity_from_renewable_sources_in_gross_electricity_consumption_2004-2016.png Va tau bendra tendencija. "CodeC" wrote in message news:p6oivk$bt4$1@trimpas.omnitel.net... bet siaip bendra tendencija tai px, ane? paprasai straipsnio ir tikiesi, kad as jo neturiu. pasirodo turiu ir pasirodo, kad parasyta ne tai, ko tikejaisi. tada tau belieka is visumos velgi istraukti viena ar du tau palankius skaicius ir 'dziaugtis'. EV tarsa neapsiriboja kuru. ji dar pagaminti ir utilizuoti reik. butu idomu - pats butum apsisvietes ir zymiai placiau. dabar tiesiog megaujiesi Musko fejerverkais ir diskutOji forumiuke. On 2018.02.23 10:17, ostapas wrote: > Kažin, elektros iš akmens anglies šiandien tiek pat gamina kaip ir > 2009'ais? > > > "CodeC" wrote in message news:p6ohrb$b89$1@trimpas.omnitel.net... > > taip. > > PM10-, NOx-, and SO2-emissions caused by E-mobility > (PM10 100%, 16.2 kg; NOx 100%, 49.5 kg; SO2 100%, 83.7 kg) are higher > compared to mobility with an ICEV (PM10 79.0%,12.8 kg; NOx 87.9%, 43.5 > kg; SO2 74.7%, 62.5 kg). > > The impact (EI99 H/A) of the transportation of a BEV > using electricity produced with hard coal (UCTE) increases > for 13.4%, while it decreases for 40.2% when applying > electricity from hydropower plants. Thus, using hydropower > electricity as fuel for the BEV reduces the share of operation > on total environmental burden of transport service sub- > stantially to 9.6%. > > The major contributors to the environmental burden for > the production of the battery, regardless of the impact > assessment method used, are metal supply (Figure 3) and > process energy Transport service affects the environment largely > by contributing to global air pollution. PM10, SO2, and NOx > traffic emissions contribute significantly to environmental > problems such as acidification and eutrophication (SO2 and NOx), > photochemical air pollution (NOx) or have adverse effects on human > health, for example, cell toxicity, damage to genetic material by means > of oxidative stress or by triggering allergies (PM10,SO2, and NOx). With > respect to the LCI results for the pollutants PM10,SO2, and NOx, > transport with a BEV leads to higher environmental burden > than transport with an ICEV. > > > On 2018.02.23 09:40, ostapas wrote: >> Gal kur po ranka turi straipsnį, kiek tę NOx išsiskiria per EV gyvenimą? >> >> >> "CodeC" wrote in message news:p6og9u$9n9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jau po biski maziniesi nuo teslos? :) okei..... >> >> On 2018.02.23 09:32, ostapas wrote: >>> otukūrva, ir vėl tesla. >>> >>> >>> >>> "CodeC" wrote in message news:p6oerh$8np$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> tai jeigu dar nesupratai prie ko, tai biski beviltiskas esi. >>> juk EV ir konkreciai tesla ir visas piaras apie juos yra kontekste: EV >>> tuoj tuoj pakeis blogus dyzelius. net truckus. dyzeliu neleis i miestus, >>> tuoj pirksim pigius vokieciam nereikalingus dyzelius, tuoj pirksim >>> teslas, etc, etc. >>> o esme tai tokia, kad dyzelius miestuose pakeis VT o ne EV. kadanors. >>> o kitur - nepakeis. nu nesakau, kad visai niekada, bet tikrai negreit. >>> mum neaktualu apie tai sneket. >>> >>> On 2018.02.23 08:56, ostapas wrote: >>>> o prie ko čia EV? >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:p6mp55$2vd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> juk su parkingu ir kamsciais yra sikna ir tendencija jai vis dideti, >>>> nepriklausomai nuo kuro rusies. tai cia EV jokio progreso nepadarys >>>> niekad. ilgoj perspektyvoj as statyciau uz progresa ir evoliucija VT >>>> srity ir asmeniniu TP limitavimu mieste apskritai. >>>> nu koks pointas ir interesas kazka super israsti, kas vistiek >>>> pasmerktas >>>> fiziskai netilpti ten, kur visiems labiausiai norisi ir reikia. >>>> o kursuoti tarp miestu tai dyzelis forever. manau taip ir bus dar >>>> ilgai. >>>> praeis visas sitas EV entuziastu suaktyvejimas, visi supras, kad >>>> kiekvienam mieste po asmenine auto darosi vis didesne prabanga ir >>>> problema. ir bus priversti galvoti, kaip spresti problema racionaliau. >>>> norvegai jau dabar verkia, kad autobusai per teslas nepravaziuoja >>>> miesto >>>> centre. tie miestai, kuriuose VT bus vystomas geriau/sparciau, greiciau >>>> uzdraus asmeniniais auto ivaziuot, kiti leciau. siulymai ir svarstymai >>>> jau dabar prasideda. dabar siulo drausti dyzelius. aisku oficialiai del >>>> to, kad jie tersia daug. tai mazu maziausiai tik dalis tiesos, nes >>>> paprasciausiai ju yra daugiausia, kolkas draudimas siejamas su kuro >>>> rusimi, bet tai tik pradzia. daug automobiliu mieste - toli grazu ne >>>> tik >>>> turinio, rukstancio is vamzdzio, problema. >>>> tai va tokia ir ateitis svieciasi... >>>> >>>> On 2018.02.22 17:45, Invertuota panda wrote: >>>>> On 2/22/18 15:45, andzeja wrote: >>>>>> O kam gera dyzeli vokieciui i srota atiduoti, su kuriuo negales >>>>>> ivaziuoti tik i miesta? Autobanais gales ir toliau maltis... ir >>>>> >>>>> tik biski uzpypia kai staiga ko nors prireikia i ta miesta, vien >>>>> autobane gi negyvensi :) >>>> >>