nu ir gerai daro, londone planuoja banus dyzeliam visiem centre uz keliu metu, gales tik elektra, hybridai ir benzai vazinet, po to ir benzui bus kaput tol kol gales tik elektriniai vazinet dabar jau detas pirmas zingsnis +8-9 svarai uz centra, dabar neatsimenu ar visiem ar tik zyzeliam, zodziu dar pernai kainuodavo cerva ivaziamas siemet jau ~18 "CodeC" <c@c.cc> wrote in message news:p6mp55$2vd$1@trimpas.omnitel.net... > juk su parkingu ir kamsciais yra sikna ir tendencija jai vis dideti, > nepriklausomai nuo kuro rusies. tai cia EV jokio progreso nepadarys > niekad. ilgoj perspektyvoj as statyciau uz progresa ir evoliucija VT srity > ir asmeniniu TP limitavimu mieste apskritai. > nu koks pointas ir interesas kazka super israsti, kas vistiek pasmerktas > fiziskai netilpti ten, kur visiems labiausiai norisi ir reikia. > o kursuoti tarp miestu tai dyzelis forever. manau taip ir bus dar ilgai. > praeis visas sitas EV entuziastu suaktyvejimas, visi supras, kad > kiekvienam mieste po asmenine auto darosi vis didesne prabanga ir > problema. ir bus priversti galvoti, kaip spresti problema racionaliau. > norvegai jau dabar verkia, kad autobusai per teslas nepravaziuoja miesto > centre. tie miestai, kuriuose VT bus vystomas geriau/sparciau, greiciau > uzdraus asmeniniais auto ivaziuot, kiti leciau. siulymai ir svarstymai jau > dabar prasideda. dabar siulo drausti dyzelius. aisku oficialiai del to, > kad jie tersia daug. tai mazu maziausiai tik dalis tiesos, nes > paprasciausiai ju yra daugiausia, kolkas draudimas siejamas su kuro > rusimi, bet tai tik pradzia. daug automobiliu mieste - toli grazu ne tik > turinio, rukstancio is vamzdzio, problema. > tai va tokia ir ateitis svieciasi... > > On 2018.02.22 17:45, Invertuota panda wrote: >> On 2/22/18 15:45, andzeja wrote: >>> O kam gera dyzeli vokieciui i srota atiduoti, su kuriuo negales >>> ivaziuoti tik i miesta? Autobanais gales ir toliau maltis... ir >> >> tik biski uzpypia kai staiga ko nors prireikia i ta miesta, vien autobane >> gi negyvensi :) >