o prie ko čia EV? "CodeC" wrote in message news:p6mp55$2vd$1@trimpas.omnitel.net... juk su parkingu ir kamsciais yra sikna ir tendencija jai vis dideti, nepriklausomai nuo kuro rusies. tai cia EV jokio progreso nepadarys niekad. ilgoj perspektyvoj as statyciau uz progresa ir evoliucija VT srity ir asmeniniu TP limitavimu mieste apskritai. nu koks pointas ir interesas kazka super israsti, kas vistiek pasmerktas fiziskai netilpti ten, kur visiems labiausiai norisi ir reikia. o kursuoti tarp miestu tai dyzelis forever. manau taip ir bus dar ilgai. praeis visas sitas EV entuziastu suaktyvejimas, visi supras, kad kiekvienam mieste po asmenine auto darosi vis didesne prabanga ir problema. ir bus priversti galvoti, kaip spresti problema racionaliau. norvegai jau dabar verkia, kad autobusai per teslas nepravaziuoja miesto centre. tie miestai, kuriuose VT bus vystomas geriau/sparciau, greiciau uzdraus asmeniniais auto ivaziuot, kiti leciau. siulymai ir svarstymai jau dabar prasideda. dabar siulo drausti dyzelius. aisku oficialiai del to, kad jie tersia daug. tai mazu maziausiai tik dalis tiesos, nes paprasciausiai ju yra daugiausia, kolkas draudimas siejamas su kuro rusimi, bet tai tik pradzia. daug automobiliu mieste - toli grazu ne tik turinio, rukstancio is vamzdzio, problema. tai va tokia ir ateitis svieciasi... On 2018.02.22 17:45, Invertuota panda wrote: > On 2/22/18 15:45, andzeja wrote: >> O kam gera dyzeli vokieciui i srota atiduoti, su kuriuo negales >> ivaziuoti tik i miesta? Autobanais gales ir toliau maltis... ir > > tik biski uzpypia kai staiga ko nors prireikia i ta miesta, vien autobane > gi negyvensi :)