ne, bet su tema tai nesusije. On 2018.02.23 11:24, ostapas wrote: > Tau viskas gerai? > Iliuminačius dar pamiršai paminėt. > > "CodeC" wrote in message news:p6olu9$epf$1@trimpas.omnitel.net... > > tai yra pasakojanciu. galvoji ten ju kamnors reikia? > galvoji visi verskmingi Musko interviu siaip sau atsitiktiniai? > visi atseit 'provokuojantys', 'nepatogus' klausimai > tipo 'suvarineja' durnus klausejus, tyciojasi is ploksciazemininku > visokiu. virkcioja ten, timpcioja visa mimika, akyse asarytes ir nei > vieno rimto pokalbio. tegu pakomentuoja va tokius tyrimus, kurie *in > your face* teskia NEekologija viso to reikalo. nesinori matyt... > nx jam to reikia? taigi bizni ne is to daro. nenustebciau, jeigu flat > earth ... kazkas ten - samongai paciu susikurtas patyciu objektas, kurio > durnumu butu galima argumentuoti ir paremti savo haipo tiesas ir > skleisti tikejima. taigi jeigu tau priestarauja tas, kuriam zeme > plokscia, tai viskas ka tu sakai - tiesa :) ir tikrai reik tiket tuo, > nes taip ir bus. > > > On 2018.02.23 11:03, ostapas wrote: >> Negalvoji kreiptis į EU ir papasakot? Nes akivaizdu kad jie irgi >> nelabai įgalūs sudėliot kažką čia - 2030'ais žada 50% iš renewables >> daryt :( >> >> >> "CodeC" wrote in message news:p6okci$dfi$1@trimpas.omnitel.net... >> >> cia xuinia, o ne tendencija. hidro power ten tik keliose salyse tame >> procente kazka reiksmingo sudaro. renewable dar nereiskia nulis ar >> maziau emisiju, jei ka. akivaizdu, kad esi neigalus sudelioti puzle is >> 10 detaliu. >> neidomu su tokiais diskutuot. >> >> On 2018.02.23 10:41, ostapas wrote: >>> http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Table_3-Share_of_electricity_from_renewable_sources_in_gross_electricity_consumption_2004-2016.png >>> >>> Va tau bendra tendencija. >>> >>> >>> >>> >>> "CodeC" wrote in message news:p6oivk$bt4$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> bet siaip bendra tendencija tai px, ane? >>> paprasai straipsnio ir tikiesi, kad as jo neturiu. >>> pasirodo turiu ir pasirodo, kad parasyta ne tai, ko tikejaisi. >>> tada tau belieka is visumos velgi istraukti viena ar du tau palankius >>> skaicius ir 'dziaugtis'. >>> EV tarsa neapsiriboja kuru. ji dar pagaminti ir utilizuoti reik. >>> butu idomu - pats butum apsisvietes ir zymiai placiau. >>> dabar tiesiog megaujiesi Musko fejerverkais ir diskutOji forumiuke. >>> >>> >>> On 2018.02.23 10:17, ostapas wrote: >>>> Kažin, elektros iš akmens anglies šiandien tiek pat gamina kaip ir >>>> 2009'ais? >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:p6ohrb$b89$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> taip. >>>> >>>> PM10-, NOx-, and SO2-emissions caused by E-mobility >>>> (PM10 100%, 16.2 kg; NOx 100%, 49.5 kg; SO2 100%, 83.7 kg) are higher >>>> compared to mobility with an ICEV (PM10 79.0%,12.8 kg; NOx 87.9%, 43.5 >>>> kg; SO2 74.7%, 62.5 kg). >>>> >>>> The impact (EI99 H/A) of the transportation of a BEV >>>> using electricity produced with hard coal (UCTE) increases >>>> for 13.4%, while it decreases for 40.2% when applying >>>> electricity from hydropower plants. Thus, using hydropower >>>> electricity as fuel for the BEV reduces the share of operation >>>> on total environmental burden of transport service sub- >>>> stantially to 9.6%. >>>> >>>> The major contributors to the environmental burden for >>>> the production of the battery, regardless of the impact >>>> assessment method used, are metal supply (Figure 3) and >>>> process energy Transport service affects the environment largely >>>> by contributing to global air pollution. PM10, SO2, and NOx >>>> traffic emissions contribute significantly to environmental >>>> problems such as acidification and eutrophication (SO2 and NOx), >>>> photochemical air pollution (NOx) or have adverse effects on human >>>> health, for example, cell toxicity, damage to genetic material by means >>>> of oxidative stress or by triggering allergies (PM10,SO2, and NOx). >>>> With >>>> respect to the LCI results for the pollutants PM10,SO2, and NOx, >>>> transport with a BEV leads to higher environmental burden >>>> than transport with an ICEV. >>>> >>>> >>>> On 2018.02.23 09:40, ostapas wrote: >>>>> Gal kur po ranka turi straipsnį, kiek tę NOx išsiskiria per EV >>>>> gyvenimą? >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:p6og9u$9n9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> jau po biski maziniesi nuo teslos? :) okei..... >>>>> >>>>> On 2018.02.23 09:32, ostapas wrote: >>>>>> otukūrva, ir vėl tesla. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" wrote in message news:p6oerh$8np$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> tai jeigu dar nesupratai prie ko, tai biski beviltiskas esi. >>>>>> juk EV ir konkreciai tesla ir visas piaras apie juos yra >>>>>> kontekste: EV >>>>>> tuoj tuoj pakeis blogus dyzelius. net truckus. dyzeliu neleis i >>>>>> miestus, >>>>>> tuoj pirksim pigius vokieciam nereikalingus dyzelius, tuoj pirksim >>>>>> teslas, etc, etc. >>>>>> o esme tai tokia, kad dyzelius miestuose pakeis VT o ne EV. kadanors. >>>>>> o kitur - nepakeis. nu nesakau, kad visai niekada, bet tikrai >>>>>> negreit. >>>>>> mum neaktualu apie tai sneket. >>>>>> >>>>>> On 2018.02.23 08:56, ostapas wrote: >>>>>>> o prie ko čia EV? >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" wrote in message news:p6mp55$2vd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> juk su parkingu ir kamsciais yra sikna ir tendencija jai vis dideti, >>>>>>> nepriklausomai nuo kuro rusies. tai cia EV jokio progreso nepadarys >>>>>>> niekad. ilgoj perspektyvoj as statyciau uz progresa ir evoliucija VT >>>>>>> srity ir asmeniniu TP limitavimu mieste apskritai. >>>>>>> nu koks pointas ir interesas kazka super israsti, kas vistiek >>>>>>> pasmerktas >>>>>>> fiziskai netilpti ten, kur visiems labiausiai norisi ir reikia. >>>>>>> o kursuoti tarp miestu tai dyzelis forever. manau taip ir bus dar >>>>>>> ilgai. >>>>>>> praeis visas sitas EV entuziastu suaktyvejimas, visi supras, kad >>>>>>> kiekvienam mieste po asmenine auto darosi vis didesne prabanga ir >>>>>>> problema. ir bus priversti galvoti, kaip spresti problema >>>>>>> racionaliau. >>>>>>> norvegai jau dabar verkia, kad autobusai per teslas nepravaziuoja >>>>>>> miesto >>>>>>> centre. tie miestai, kuriuose VT bus vystomas geriau/sparciau, >>>>>>> greiciau >>>>>>> uzdraus asmeniniais auto ivaziuot, kiti leciau. siulymai ir >>>>>>> svarstymai >>>>>>> jau dabar prasideda. dabar siulo drausti dyzelius. aisku >>>>>>> oficialiai del >>>>>>> to, kad jie tersia daug. tai mazu maziausiai tik dalis tiesos, nes >>>>>>> paprasciausiai ju yra daugiausia, kolkas draudimas siejamas su kuro >>>>>>> rusimi, bet tai tik pradzia. daug automobiliu mieste - toli grazu >>>>>>> ne tik >>>>>>> turinio, rukstancio is vamzdzio, problema. >>>>>>> tai va tokia ir ateitis svieciasi... >>>>>>> >>>>>>> On 2018.02.22 17:45, Invertuota panda wrote: >>>>>>>> On 2/22/18 15:45, andzeja wrote: >>>>>>>>> O kam gera dyzeli vokieciui i srota atiduoti, su kuriuo negales >>>>>>>>> ivaziuoti tik i miesta? Autobanais gales ir toliau maltis... ir >>>>>>>> >>>>>>>> tik biski uzpypia kai staiga ko nors prireikia i ta miesta, vien >>>>>>>> autobane gi negyvensi :) >>>>>>> >>>>> >>> >