na tai ans dar turbom ir visokiais velniais apkarstytas. nu ir kitas dalykas, ta pati karterio ventiliacija, kaip darė anksčiau kaip dabar - kažkada buvo atskiras vožtuvėlis už x0€, dabar pyst įkiša jį į galvos dangtelį - ir turi x00€ jau :). Ir nemanau, kad šita tendencija tik europoj..... 3/27/2018 3:34 PM, Caponi rašė: > Nu baisiai detaliai nežinau, ne specialistas, bet iš esmės tie xSI yra > tai, ką Mitsubishi gerokai anksčiau pradėjo daryt GDI pavadinimu, mano > minėtas SpaceStaras su tokiu ir buvo. > Kitas reikalas, kad Pauliaus išvardinti gedimai kaip ir tiesiogiai > nelabai su variklio sudėtingumu susiję ar ne? > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > > On 2018-03-27 15:28, Dainiushas wrote: >> kuris ten buvo kažkas panašaus į TSI? :) >> >> ką noriu pasakyt, kad pastarasis yra dafyyyyga sudėtingesnis agregatas, >> atitinkamai smagiau važiuojantis ir turbūt kažkiek ekonomiškesnis nu ir >> aišku su savom komplikacijom.....deja. >> >> 3/27/2018 3:23 PM, Caponi rašė: >>> Ponial. Tada gal ir galima vertint "labai OK", bet ne stebuklai, aš savo >>> įvairiom turėtom japonomat, kurios būdavo perkamos 6-10 metų senumo ir >>> eksploatuojamos po 6-9 metus nei vienai tiek į variklį neinvestavau, o >>> jei tiksliau, iš to ką pamenu, tai SpaceStarui buvo keisti vožtuvų >>> riebokšliai ir senam cvekui generatorius, daugiau tik planiniai >>> aptarnavimai ir važiuoklė :-) >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Toyota Corolla '07 1.6i >>> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >>> >>> >>> >>>