FSI = GDI, TSI jau "FSI + kruva huinios" (pradzioj po "huinia" buvo turba + kompresorius, veliau liko tik turba). GDI buvo zjb, su salyga jei owneris tepala keite laiku ir I teisinga, abo turejo kazkokius mikroskopinius tepimo kanalus, kurie uzakdavo. "Caponi" parašė naujienų news:p9ddp3$uq0$1@trimpas.omnitel.net... Nu baisiai detaliai nežinau, ne specialistas, bet iš esmės tie xSI yra tai, ką Mitsubishi gerokai anksčiau pradėjo daryt GDI pavadinimu, mano minėtas SpaceStaras su tokiu ir buvo. Kitas reikalas, kad Pauliaus išvardinti gedimai kaip ir tiesiogiai nelabai su variklio sudėtingumu susiję ar ne? -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2018-03-27 15:28, Dainiushas wrote: > kuris ten buvo kažkas panašaus į TSI? :) > > ką noriu pasakyt, kad pastarasis yra dafyyyyga sudėtingesnis agregatas, > atitinkamai smagiau važiuojantis ir turbūt kažkiek ekonomiškesnis nu ir > aišku su savom komplikacijom.....deja. > > 3/27/2018 3:23 PM, Caponi rašė: >> Ponial. Tada gal ir galima vertint "labai OK", bet ne stebuklai, aš savo >> įvairiom turėtom japonomat, kurios būdavo perkamos 6-10 metų senumo ir >> eksploatuojamos po 6-9 metus nei vienai tiek į variklį neinvestavau, o >> jei tiksliau, iš to ką pamenu, tai SpaceStarui buvo keisti vožtuvų >> riebokšliai ir senam cvekui generatorius, daugiau tik planiniai >> aptarnavimai ir važiuoklė :-) >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> >> >>