Nu, kaip minėjau, ne turba ar kiti apkarstymai pas jį gedo, o mano praktikoj net ir už x0Eur vožtuvėliai negedo. Iš kitos pusės tai toli siekiančių išvadų iš mano ten ~dėsėtkos japonų ir vieno newsinio vokietuko daryt gal ir nereikėtų. Nors yra nuojauta iš to ką matęs / girdėjęs, kad visgi japonų varikliai bendrai mažiau rūpesčių kelia, bet susistemintų faktų neturiu, tai neeskaluokim temos... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2018-03-27 15:38, Dainiushas wrote: > na tai ans dar turbom ir visokiais velniais apkarstytas. > > nu ir kitas dalykas, ta pati karterio ventiliacija, kaip darė anksčiau > kaip dabar - kažkada buvo atskiras vožtuvėlis už x0€, dabar pyst įkiša > jį į galvos dangtelį - ir turi x00€ jau :). Ir nemanau, kad šita > tendencija tik europoj..... > > 3/27/2018 3:34 PM, Caponi rašė: >> Nu baisiai detaliai nežinau, ne specialistas, bet iš esmės tie xSI yra >> tai, ką Mitsubishi gerokai anksčiau pradėjo daryt GDI pavadinimu, mano >> minėtas SpaceStaras su tokiu ir buvo. >> Kitas reikalas, kad Pauliaus išvardinti gedimai kaip ir tiesiogiai >> nelabai su variklio sudėtingumu susiję ar ne? >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> >> On 2018-03-27 15:28, Dainiushas wrote: >>> kuris ten buvo kažkas panašaus į TSI? :) >>> >>> ką noriu pasakyt, kad pastarasis yra dafyyyyga sudėtingesnis agregatas, >>> atitinkamai smagiau važiuojantis ir turbūt kažkiek ekonomiškesnis nu ir >>> aišku su savom komplikacijom.....deja. >>> >>> 3/27/2018 3:23 PM, Caponi rašė: >>>> Ponial. Tada gal ir galima vertint "labai OK", bet ne stebuklai, aš savo >>>> įvairiom turėtom japonomat, kurios būdavo perkamos 6-10 metų senumo ir >>>> eksploatuojamos po 6-9 metus nei vienai tiek į variklį neinvestavau, o >>>> jei tiksliau, iš to ką pamenu, tai SpaceStarui buvo keisti vožtuvų >>>> riebokšliai ir senam cvekui generatorius, daugiau tik planiniai >>>> aptarnavimai ir važiuoklė :-) >>>> >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> Toyota Corolla '07 1.6i >>>> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >>>> >>>> >>>> >>>> >