Man niekas neužako, pirktas 9 metų amžiaus, parduotas 16, rida nuo ~140-150 iki ~210-220, jei gerai pamenu. Tepalus, žinoma, tvarkingai kasmet keisdavau. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2018-03-27 16:56, Dainiushas wrote: > lyg ir dar karterio ventiliacija užakdavo? > > 3/27/2018 4:51 PM, Arj rašė: >> FSI = GDI, TSI jau "FSI + kruva huinios" (pradzioj po "huinia" buvo >> turba + kompresorius, veliau liko tik turba). >> GDI buvo zjb, su salyga jei owneris tepala keite laiku ir I teisinga, >> abo turejo kazkokius mikroskopinius tepimo kanalus, kurie uzakdavo. >> >> "Caponi" parašė naujienų news:p9ddp3$uq0$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nu baisiai detaliai nežinau, ne specialistas, bet iš esmės tie xSI yra >> tai, ką Mitsubishi gerokai anksčiau pradėjo daryt GDI pavadinimu, mano >> minėtas SpaceStaras su tokiu ir buvo. >> Kitas reikalas, kad Pauliaus išvardinti gedimai kaip ir tiesiogiai >> nelabai su variklio sudėtingumu susiję ar ne? >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> >> On 2018-03-27 15:28, Dainiushas wrote: >>> kuris ten buvo kažkas panašaus į TSI? :) >>> >>> ką noriu pasakyt, kad pastarasis yra dafyyyyga sudėtingesnis agregatas, >>> atitinkamai smagiau važiuojantis ir turbūt kažkiek ekonomiškesnis nu ir >>> aišku su savom komplikacijom.....deja. >>> >>> 3/27/2018 3:23 PM, Caponi rašė: >>>> Ponial. Tada gal ir galima vertint "labai OK", bet ne stebuklai, aš savo >>>> įvairiom turėtom japonomat, kurios būdavo perkamos 6-10 metų senumo ir >>>> eksploatuojamos po 6-9 metus nei vienai tiek į variklį neinvestavau, o >>>> jei tiksliau, iš to ką pamenu, tai SpaceStarui buvo keisti vožtuvų >>>> riebokšliai ir senam cvekui generatorius, daugiau tik planiniai >>>> aptarnavimai ir važiuoklė :-) >>>> >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> Toyota Corolla '07 1.6i >>>> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >>>> >>>> >>>> >>>> >> >