> rizika sukalt mašiną ir neturėt nieko yra didesnė turint nedraustą kibirą. > Turėjom 10m corsą, kuri pradžioje tarsi džiugino, bet galiausiai pradėjo > ryt pinigus lygioj vietoj. Atrodo ištisai mašina servise. Nusprendėm > pirkt lizingu naujesnių metų, ne džipą, mersą ar bemsą. Kad nereiktų > ištisai servise gyvent. Kažkaip tas modelis, kad moki įmokas lizingui ir > važinėji su apynauje mašina, kuri nepisa proto, man pasirodė > priimtinesnis, negu turėt seną kibirą ir prieš kiekvieną kelionę tikėtis > - "nu kas dabar tau yra?" kiek laiko 10m corsa dare ta "is pradziu tarsi dziugino"? kiek jai metu buvo, kai nutare gyventi servise? kiek nauja, na dabar jau apynauje, nepisdama proto $ suede? koks tos apynaujes amzius?.. kazkada ji pataps "10m senumo Corsa". jei tampa priimtina tik "nauja-apynauje", tai kas kokius 5 ar max 8 metus reikia kartoti "nauja auto lizingu" + "senstelejusios pardavima"? aisku yra niuansu, jei seimoj tarkim dvi auto ir medziojami zuikiai is dvivamzdzio :) tiesa, kad del lizingu - kai kurie lizingai totaliai pigus. sakykim busto atveju kai buvo iki 1% .. tai net turint pilna suma, gebejimus derint poreikius ir galimybes, klausimas ar neverta paimti tarkim 30kEur uz "iki 1% palukanom", apmoket apiforminimo ikainius vien tam, kad artimiausiu metu saskaitoje isliktu tie +30kEur ir tai kainuotu iki ~25Eur/men Ypac jei paskui "gali prireik vartojimo paskolos" ar "auto lizingo" (speju naujoms irgi pigus, o naudotoms 3-3,5% ?).