atsipalaiduok, inzinieriau, mano mintis buvo, kad gamintojas sugalvoja kokia nagla sistema, tarkime stop-start. R&D isleidzia kalna pinigu tam featurui igyvendinti. Aisku jis kaip opcija tik prestiziniuose modeliuose atsiranda. Bet know-how juk lieka ir kai des sita featura i fiesta jiems tiek daug jau nebekainuos. O sitas featuras puikiai veikia ir fiestoj, kad ir kaip jus cia nenorit tiketi:) On 07.05.18 11:47, CodeC wrote: > ane? prailgini nauja modeli keliais cm, vaziuokles kampus biski pakeiti, > gumas kitokias/kitaip sudedi, paziuri, kad 'panasiai' kaip pas 'tuos' > 'turetu gautis' ir mojuoji veliava jau? o va koks 'senas' bmw/mersas tai > viska realybej isbandes. zjb botanikai projektuoja mintyse siais laikais. > > On 2018-05-06 17:05, benamis wrote: >> desimtmecius jau dedama sistema, tikrai nereikia isradineti dviracio >> kiekvienai naujai isleidziamai auto. >> >> Sakyciau kaip tik gerai, kai nauja navarota atidirba ant premiumu, >> pasimoko is klaidu, o tada paleidzia ir i ekonomini automobili >> >> On 06.05.18 15:48, Invertuota panda wrote: >>> On 5/6/18 15:24, benamis wrote: >>>> labai abejoju, bet tarkime:) >>> >>> Ne tarkime o faktas. Is vienos puses, nes geresnis hardwaras, t.y. >>> pakaba. Is kitos puses, visokie ten boschai & co taip pat uzsiima >>> visiskai normalia rinkodara ir turi kruva ivairiu skirtingo krutumo >>> ABS versiju uz skirtingus pEnEgus. >>> Ai, dar ir islaidos adaptacijai skiriasi. Jei pLemiumo davedinejimui >>> biudzetas leidzia skirti X00 inzinieriaus darbo valandu, tai fiestai >>> gali tekti aprisibot maza to dalim. Nes pigEi pardavinejant ner is ko >>> fiansuot gigantiskus bandymus ivairiom salygom. >