Startstopas neužknisa turbūt tik hibriduose. On 2018-05-07 23:22, Dainiushas wrote: > start/stop featuras? tu čia rimtai? > > nes realiai tai IMHO totali huinia, leidžianti ant popieriaus nubraukt > kažkiek g/km CO2 > > On 5/7/2018 8:15 PM, benamis wrote: >> atsipalaiduok, inzinieriau, mano mintis buvo, kad gamintojas sugalvoja >> kokia nagla sistema, tarkime stop-start. R&D isleidzia kalna pinigu >> tam featurui igyvendinti. Aisku jis kaip opcija tik prestiziniuose >> modeliuose atsiranda. Bet know-how juk lieka ir kai des sita featura i >> fiesta jiems tiek daug jau nebekainuos. O sitas featuras puikiai >> veikia ir fiestoj, kad ir kaip jus cia nenorit tiketi:) >> >> >> On 07.05.18 11:47, CodeC wrote: >>> ane? prailgini nauja modeli keliais cm, vaziuokles kampus biski >>> pakeiti, gumas kitokias/kitaip sudedi, paziuri, kad 'panasiai' kaip >>> pas 'tuos' 'turetu gautis' ir mojuoji veliava jau? o va koks 'senas' >>> bmw/mersas tai viska realybej isbandes. zjb botanikai projektuoja >>> mintyse siais laikais. >>> >>> On 2018-05-06 17:05, benamis wrote: >>>> desimtmecius jau dedama sistema, tikrai nereikia isradineti dviracio >>>> kiekvienai naujai isleidziamai auto. >>>> >>>> Sakyciau kaip tik gerai, kai nauja navarota atidirba ant premiumu, >>>> pasimoko is klaidu, o tada paleidzia ir i ekonomini automobili >>>> >>>> On 06.05.18 15:48, Invertuota panda wrote: >>>>> On 5/6/18 15:24, benamis wrote: >>>>>> labai abejoju, bet tarkime:) >>>>> >>>>> Ne tarkime o faktas. Is vienos puses, nes geresnis hardwaras, t.y. >>>>> pakaba. Is kitos puses, visokie ten boschai & co taip pat uzsiima >>>>> visiskai normalia rinkodara ir turi kruva ivairiu skirtingo krutumo >>>>> ABS versiju uz skirtingus pEnEgus. >>>>> Ai, dar ir islaidos adaptacijai skiriasi. Jei pLemiumo >>>>> davedinejimui biudzetas leidzia skirti X00 inzinieriaus darbo >>>>> valandu, tai fiestai gali tekti aprisibot maza to dalim. Nes pigEi >>>>> pardavinejant ner is ko fiansuot gigantiskus bandymus ivairiom >>>>> salygom. >>> >