ane? prailgini nauja modeli keliais cm, vaziuokles kampus biski pakeiti, gumas kitokias/kitaip sudedi, paziuri, kad 'panasiai' kaip pas 'tuos' 'turetu gautis' ir mojuoji veliava jau? o va koks 'senas' bmw/mersas tai viska realybej isbandes. zjb botanikai projektuoja mintyse siais laikais. On 2018-05-06 17:05, benamis wrote: > desimtmecius jau dedama sistema, tikrai nereikia isradineti dviracio > kiekvienai naujai isleidziamai auto. > > Sakyciau kaip tik gerai, kai nauja navarota atidirba ant premiumu, > pasimoko is klaidu, o tada paleidzia ir i ekonomini automobili > > On 06.05.18 15:48, Invertuota panda wrote: >> On 5/6/18 15:24, benamis wrote: >>> labai abejoju, bet tarkime:) >> >> Ne tarkime o faktas. Is vienos puses, nes geresnis hardwaras, t.y. >> pakaba. Is kitos puses, visokie ten boschai & co taip pat uzsiima >> visiskai normalia rinkodara ir turi kruva ivairiu skirtingo krutumo >> ABS versiju uz skirtingus pEnEgus. >> Ai, dar ir islaidos adaptacijai skiriasi. Jei pLemiumo davedinejimui >> biudzetas leidzia skirti X00 inzinieriaus darbo valandu, tai fiestai >> gali tekti aprisibot maza to dalim. Nes pigEi pardavinejant ner is ko >> fiansuot gigantiskus bandymus ivairiom salygom.