start/stop featuras? tu čia rimtai? nes realiai tai IMHO totali huinia, leidžianti ant popieriaus nubraukt kažkiek g/km CO2 On 5/7/2018 8:15 PM, benamis wrote: > atsipalaiduok, inzinieriau, mano mintis buvo, kad gamintojas sugalvoja > kokia nagla sistema, tarkime stop-start. R&D isleidzia kalna pinigu tam > featurui igyvendinti. Aisku jis kaip opcija tik prestiziniuose > modeliuose atsiranda. Bet know-how juk lieka ir kai des sita featura i > fiesta jiems tiek daug jau nebekainuos. O sitas featuras puikiai veikia > ir fiestoj, kad ir kaip jus cia nenorit tiketi:) > > > On 07.05.18 11:47, CodeC wrote: >> ane? prailgini nauja modeli keliais cm, vaziuokles kampus biski >> pakeiti, gumas kitokias/kitaip sudedi, paziuri, kad 'panasiai' kaip >> pas 'tuos' 'turetu gautis' ir mojuoji veliava jau? o va koks 'senas' >> bmw/mersas tai viska realybej isbandes. zjb botanikai projektuoja >> mintyse siais laikais. >> >> On 2018-05-06 17:05, benamis wrote: >>> desimtmecius jau dedama sistema, tikrai nereikia isradineti dviracio >>> kiekvienai naujai isleidziamai auto. >>> >>> Sakyciau kaip tik gerai, kai nauja navarota atidirba ant premiumu, >>> pasimoko is klaidu, o tada paleidzia ir i ekonomini automobili >>> >>> On 06.05.18 15:48, Invertuota panda wrote: >>>> On 5/6/18 15:24, benamis wrote: >>>>> labai abejoju, bet tarkime:) >>>> >>>> Ne tarkime o faktas. Is vienos puses, nes geresnis hardwaras, t.y. >>>> pakaba. Is kitos puses, visokie ten boschai & co taip pat uzsiima >>>> visiskai normalia rinkodara ir turi kruva ivairiu skirtingo krutumo >>>> ABS versiju uz skirtingus pEnEgus. >>>> Ai, dar ir islaidos adaptacijai skiriasi. Jei pLemiumo davedinejimui >>>> biudzetas leidzia skirti X00 inzinieriaus darbo valandu, tai fiestai >>>> gali tekti aprisibot maza to dalim. Nes pigEi pardavinejant ner is >>>> ko fiansuot gigantiskus bandymus ivairiom salygom. >>