Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: tranzoo
Data: 2018-06-06 12:56:32
On 6/6/2018 10:31, Andrius wrote:
> Pastebiu ta pati su gti dsg. I "darzoves" rezima labai greit pereina ir 
> turi gerai minkyt, kad pradetu normaliai junginet. Labiausiai knisa 
> kintantis gazo jautrumas, nes negali nuspet, kokioj deze nuotaikoj. 
> Iseini ramiai nuo kokia viaduko, trecia pavara, spaudi, nelabai kas 
> vyksta, tada dar spaudi, irgi nekazka, tada dar daugiau - pyst, kala 
> antra, tracktion'a mirksi, nors norejai visai ne to, o tik dinamiskaiu 
> pagreitet trecia... Kitas reikalas kai buni pragainiojes ir tada, 
> analogiskoj situacijoj, gazas jautresnis, nereikia speliot, bet reaguoja 
> visai kitaip, dinamiskai greiteja trecia be parkiu. Bet tik vel ramesnis 
> eismas ar kamstis ir vel darzove...
> 
> On 2018-06-01 23:26, fenix wrote:
>> 2018.06.01 14:13, Dainiushas rašė:
>>> nesąmonė kuria prasme?
>>
>> civiliskai vazinet - nesamone. matuotis drage - taip, zjbs traukia.
>> rasiau pries kuri laika apie tokias situacijas, kai deze pavaro
>> nepermeta, o turba dar neisisuka. isprovokuot vieni nuokai, blogiau, kad
>> tai neprovokacines situacijos, jos realiai nutinkancios.
>> klausiau vadybininku - tai arba mandagiai nutylejo, arba sake reikia S
>> staigiai jungt arba svirtelem. ir cia AT mashinai (!!!).
>>
>> p.s. apie adaptacijas tai nesvaigstam
>>
> 

RTFM! tam yra S rezimas. isijungia truktelejus svirtele zemyn.

sportiskai mokinkit S rezime, o D palikit civiliniam. beto D prisitaiko 
greiciau ir uzknisa, kai nereikia, o jis pielina dviem trim pavarom 
zemiau...